Joanna Zawadzka-Moment życia



Data wydania: 3.07.2015
Wydawnictwo: Novae Res


        Dzięki wygranej na facebookowym fanpagu Literatura Kobieca mogłam przeczytać książkę Joanny Zawadzkiej ''Moment życia''.

 Joanna jest dwudziestoparoletnia studentka, która przeprowadza się do Płocka z małego, rodzinnego miasteczka. Młodapiękna i ambitna kobieta. W momencie, gdy ja poznajemy, szuka nowej pracy, a poza tym wiedzie spokojne życie. Pewnego dnia, podczas wielkiej ulewy, spóźniona Asia biegnie na autobus i w tym momencie, ktoś wjeżdża samochodem w kałużę i ochlapuje Joanne. Zdenerwowana Asia krzyczy na sprawce jej nieszczęścia, nie szczędząc słów. Nie przyjmuje przeprosin od Krzysztofa i wściekła wraca do mieszkania. Od tego momentu spotyka go wszędzie, w centrum handlowym, na imprezie jej znajomych, na weselu. Krzysztof Miner to gangster, ciągle o wszystko się wścieka, jest zazdrosny i zaborczy. Asia wpada mu w oko już wtedy, gdy odważyła się na niego nakrzyczeć. Pomimo widocznych różnic pomiędzy nimi zaczynają się spotykać. Czy Joanna zaakceptuje styl życia Krzysztofa? Czy Krzysztof będzie potrafił poskromić wybuchowy charakter i stworzą związek?



      Szczerze mówiąc (a raczej pisząc :), gdyby nie wygrana, sama nie kupiłabym tej książki. Nie wiem, dlaczego ale okładka mnie odrzuciła i nie potrafiłam się przemoc żeby ją przeczytać. Wiec, jestem bardzo szczęśliwa z wygranej, bo dzięki niej nie przegapiłam tej ciekawej książki.

   ''Moment życia'' opowiada historie o trudnej, zaborczej miłości ponad wszystko. Wydawać by się mogło, ze wykształcona, ambitna dziewczyna będzie z daleka mijać gangstera takiego jak Krzysztof.    Na szczęście autorka stworzyła fantastyczna historie tych dwojga.
Joanna i Krzysztof prowadza interesującą zabawę w kotka i myszkę, wzajemnie się irytującrzucając żartami. Niestety żaden związek nie przetrwa ciągłych kłótni oraz tajemnic.



  
        Samo zakończenie jest największą atrakcja tej książkiponieważ zostawia nam w zawieszeniu. Nie wiemy, czy autorka napisze kolejna część historii Joanny i Krzysztofa, ale gwarantuje, że każdy kto przeczyta ''Moment życia'' będzie oczekiwał kontynuacji tej książki.



Książkę czyta się niezwykle szybko (ja przeczytałam ja w 3godziny), bardzo wciąga.
To dzięki lekkiemu stylowi i świetnie wykreowanym postacią.
Bardzo polecam Wam te książkę.
Jeśli ktoś, tak jak ja, ma jakieś wątpliwości ze względu na okładkę, lub nie chce czytać książek polskich autorów, to proszę, nie zwlekajcie dłużej i lećcie do księgarni lub biblioteki i bierzcie się za czytanie!



(:


Moment życia na Facebooku :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger