Sandi Lynn- Podróż do miłości

Dziś zapraszam na przedpremierową recenzję książki Lynn Sandi ''Podróż do miłości''.



Data wydania: 23.06.2016
Wydawnictwo Amber



Czasami miłość zaskakuje samą siebie…

Emerson James – piękna, żywiołowa i buntownicza. Wciąż jest w drodze, wciąż szuka swego miejsca, wciąż ucieka od strasznych wspomnień.


Alex Parker – miliarder i pracoholik. Jest arogancki, seksowny jak grzech i chce mieć wszystko pod kontrolą.


Co ich łączy? Chyba tylko to, że przeciwieństwa się przyciągają…


Emerson: Nigdy nie zatrzymuj się w jednym miejscu zbyt długo. To było moje motto, odkąd wyjechałam. Nie mogłam zostać po tej tragedii, która odebrała mi rodzinę. Nie miałam już nikogo. I nie chciałam więcej nikogo mieć. Po co? Żeby znów przeżywać ból straty?


Alex: Była najpiękniejszą kobietą, jaką spotkałem. Ale była też irytująca, pyskata i kompletnie nieodpowiedzialna. Spotykałem się z zupełnie innymi dziewczynami. Miałem wszystko i byłem zadowolony z życia. A przynajmniej tak mi się wydawało, dopóki nie zjawiła się Emerson. Ale ona zamierzała wyjechać, a ja musiałem zrobić wszystko, by ją zatrzymać. Nie myślałem, że znów ją zranię…




      Piękna ona, przystojny on- w dodatku każde z nich jest samotne. Oboje wiodą puste życie, przepełnione niezobowiązującymi spotkaniami, oboje uciekają przed problemami, choć każde na swój sposób. Emerson ucieka od życia, podróżując i nie zatrzymując się nigdzie na dłużej. Alex odpycha swoje problemy, spędzając całe dnie w swoim biurze. Ona żywiołowa i pyskata, on poważny i spokojny, chyba już bardziej się nie mogą od siebie różnić, ale czy aby na pewno? Kiedy opowiadają sobie o przeżyciach z przeszłości, okazuje się, że są do siebie podobni bardziej, niż ktokolwiek mógł przewidzieć. Czy pomogą sobie w pokonaniu demonów przeszłości? Czy będą w stanie zaufać, pokochać i powierzyć swoją przyszłość w ręce tej drugiej osoby? Tego Wam nie zdradzę, ale obiecuję, że tak jak w pozostałych książkach Sandi Lynn, nie zabraknie wam emocji.



     Uwielbiam książki Sandi Lynn, ich lekkość, pomimo trudnych tematów, niepokornych, przystojnych mężczyzn i pięknych i inteligentnych kobiet. Wszystkie jej książki są dla mnie współczesnymi bajkami dla młodych kobiet. Każda dziewczyna chociaż raz w swoim życiu chciała zostać księżniczką. W ''Podróży do miłości'' Emerson jest księżniczką, która przeżyła w swoim życiu okropną tragedię, która naznaczyła ją na zawsze. Alex jest jej księciem na białym koniu, choć początkowo raczej był żabą, która pod wpływem Emerson przemieniła się w księcia. Ale wracając, Alex jest księciem i jak w każdej bajce, książę dba o swoją księżniczkę, pomaga jej zmierzyć się ze swoimi problemami, wspiera w trudnych momentach, po prostu przy niej jest. Wbrew wszystkim przeciwnością losu, wbrew problemom, pomimo trudnej przeszłości.



      ''Podróż do miłości'' to książka, którą warto przeczytać. Nie wniesie nic wielkiego do waszego życia, nie zmieni waszego światopoglądu, ale spędzicie z nią miły czas, na chwilę zapomnicie o swoich problemach i dacie się porwać historii Emerson i Alexa. To kolejna książka tej autorki, która trafia na listę książek, do których kiedyś z przyjemnością wrócę.

      Książki Sandi Lynn są według mnie lekkimi, choć nie prostymi, współczesnymi bajkami. To bajki, które każda z nas powinna poznać, bo w każdej bajce znajduje się ziarenko prawdy, i kto wie, być może kiedyś i nam przydarzy się taka historia.

Za możliwość przedpremierowego przeczytania i zrecenzowania książki dziękuję Wydawnictwu Amber

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger