Książeczki do poduszeczki - Gdzie jest Nemo - Figurki 3D






Hej! Dziś pokażę wam książeczkę, przy której moje córki miały mnóstwo zabawy. Nie jest to książeczka do czytania, ta jest wyjątkowa i zawiera figurki do składania. 




''Gdzie jest Nemo. Figurki 3D'' od Wydawnictwa Zielona Sowa to książeczka, w której znajdziecie figurki do złożenia, bez użycia nożyczek i kleju. Moje dziewczynki - 4 i 6-latka spędziły ponad godzinę na składaniu i zabawie tymi figurkami, a to sukces, bo nie należą do dzieci, które lubią siedzieć w miejscu. W książeczce znajdziecie 7 arkuszy z 5 postaciami z animacji Disneya. Figurki są zrobione ze starannością, wszystkie nacięcia są w odpowiednich miejscach, a poszczególne fragmenty w odpowiedniej wielkości. Dziewczynki bez problemów poradziły sobie same z wykonaniem tych figurek, a po zakończonej zabawie złożyły do teczki i schowały, by czekały na kolejną zabawę.
Jeśli szukacie czegoś, co zajmie wasze dzieciaki, to polecam tę książeczkę. 









Gotowe figurki 😊








10 komentarzy:

  1. Jak ja lubiłam takie figurki, które można składać bez użycia nożyczek i kleju, zawsze była spokojniejsza chwili, kiedy dzieci się nimi zajmowały. ;)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Muszę znaleźć inne takie figurki, chwila spokoju bardzo potrzebna! :)

      Usuń
  2. Ale świetne ten figurki! Jestem nimi oczarowana. Chętnie kupie te książeczki dla moich dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie są urocze. Sama bym się w takie zaopatrzyła, chociaż nie mam dzieci póki co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto powiedział, że dorosły nie może się pobawić? :D

      Usuń
  4. Cudowne figurki! Aż zazdroszczę, że ja takich sama nie miałam w dzieciństwie :) Zabawom nie było by końca :) A tak to Barbie i budowanie zamków z klocków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że ja bym raczej ich nie doceniła, wolałam spędzać czas z kolegami na zewnątrz lb bawić się barbie albo lego :D :D

      Usuń
  5. Nawet ja bym się czymś takim pobawiła i bym nad tym posiedziała, a chyba już jednak jestem za stara... choć zabawy byłoby niemało :D
    Pozdrawiam, Książkowy zakątek

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie książeczki, niestety teraz nie mam dla kogo kupować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger