7 faktów o... Agacie Czykierdzie-Grabowskiej i jej najnowszej powieści Pod skórą



1. Kim jest Agata? 


W zasadzie to nikim szczególnym…taka tam sobie kobietą, która nocami stara się przejąć władzę nad światem. 😉

2. Największa pasja? 

Czytanie, podróżowanie i oczywiście pisanie.

3. Twój sekret, który już nie będzie sekretem. 


Pisząc, nigdy nie robię sobie notatek. Nie zapisuję dopadających mnie znienacka pomysłów. Nigdy tak do końca nie wiem, jak skończą się moje powieści. Czasami jestem nimi tak samo zaskoczona, jak czytelnicy. Niekiedy zdarza mi się zachwycić fragmentami własnych tekstów. Myślę sobie wtedy: Jak mi to ładnie wyszło, aż trudno uwierzyć, że sama to napisałam. 😉

4. Najbardziej znienawidzona czynność to...

gotowanie. Na samą myśl o tym, że muszę coś ugotować, staję się tak zmęczona, jakbym przebiegła maraton…i to jeszcze przed wspomnianą czynnością. Po całym zabiegu jestem już wrakiem człowieka. 😀

5. Książka, którą zabrałabyś na bezludną wyspę to...

nie potrafiłabym wybrać jednej, a jeśli byłabym do tego zmuszona, to na pewno zabrałabym coś, czego jeszcze nie czytałam i co miałoby minimum osiemset stron. 

6. Największe marzenie...

wyruszyć w podróż dookoła świata.

7. Skrycie (lub nie) kochasz się w.... 

Dominiku Sherwoodzie, Shawnie Mendesie i Rafaelu Lazzinim. I dla ścisłości, nie kocham się w nich skrycie, ja się w nich kocham bardzo jawnie 😀

7 faktów o Pod skórą


1. Inspiracją do Pod skórą było...

Powiem szczerze, że nie pamiętam, co było impulsem do rozpoczęcia tej historii. Od zawsze lubiłam w powieściach motyw „od nienawiści do miłości” i na tym chciałam zbudować fabułę. Pozostałe elementy powstawały w trakcie pisania.

2. Pod skórą zaczęło powstawać...

Nie potrafię idealnie sprecyzować daty rozpoczęcia powieści, ale był to chyba początek 2016 roku. Tak, jak wspomniałam wyżej, lubię, gdy bohaterowie niekoniecznie pałają do siebie natychmiastową miłością. Lubię, gdy się przekomarzają i krążą wokół siebie, dlatego zdecydowałam się zbudować coś na kształt new adult z motywem love/hate, ale z dojrzalszymi bohaterami. Nie są to nastolatkowie, a ludzie, którzy rozpoczęli już wędrówkę ku dorosłości.

3. Aktorzy, którzy zagraliby w ekranizacji...

Dominic Sherwood, jako Oskar , Sarah Elizabeth Johnston, jako Ada oraz Kacey Carring jako Adrian.

źródła zdjęć: https://yhoo.it/2exlQsm         http://bit.ly/2vZ5hfi            http://bit.ly/2eChxzH

4. Ulubiony bohater z ''Pod skórą''' to?

Rodzeństwo, Ada i Adrian.

5. Wycięte fragmenty — co było w pierwotnej wersji, a nie ma w finalnej?

Takie fragmenty nie istnieją. Nigdy niczego nie wycinam z książki. Wszystko musi mi pasować w trakcie pisania, inaczej usuwam to na bieżąco.

6. Decyzja o self-publishing.

Dość długo zastanawiałam się nad tym pomysłem i powiem szczerze, że doniesienia ze świata wydawniczego nie wyglądały zbyt zachęcająco. Na pewno nie zdecydowałabym się na ten krok, gdybym debiutowała. Fakt, że nie jestem zupełnie anonimowa, był decydującym. Poza tym chciałam się przekonać, jak czytelnicy odbierają „bezpańskiego” autora i czy to, że nie mam za sobą wydawnictwa, wpłynie na zainteresowanie moją książką. Wkrótce się o tym przekonam ;).

7. Wybór i projekt okładki.

To był najtrudniejszy moment w tym przedsięwzięciu. Nie miałam sprecyzowanych oczekiwań, ale wiedziałam, że okładka do „Pod skórą” ma być zupełnie inna od dotychczasowych. Kiedy po tysiącu przejrzanych zdjęć, znalazłam fotografię dziewczyny, próbującej wypłynąć na powierzchnię, w jednej chwili podjęłam decyzję, że tak oto będzie wyglądała okładka do mojej samodzielnie wydanej książki.



Książkę Pod skórą możecie zamówić jedynie na stronie Księgarni niePrzeczytane.pl 


2 komentarze:

  1. Świetna forma wywiadu od zawsze wiedzialam, że Agata jak mózg chce zdobyć świat 😁 o tyle nie lubię Sherwooda w zestawieniu z Adą gra to idealnie. Boski Adriano jest the best.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam autorkę, więc i chętnie czytało się wywiad :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger