7 faktów o Magdalenie Marków




















7 faktów o Magdalenie Marków

1. Kim jest Magdalena?


Marzycielką i pasjonatką, która swoją rodzinę kocha ponad życie.


2. Największa pasja?
Pisanie historii, które podobają się nie tylko mnie.


3. Twój sekret, który już nie będzie sekretem.

W dzieciństwie wolałam książki od ludzi.

4. Najbardziej znienawidzona czynność to...


Mycie okien.


5. Książka, którą zabrałabyś na bezludną wyspę to...


„Wieża Jaskółki” A. Sapkowskiego.

6. Największe marzenie...


Mieć chatkę na odludziu. Taką, gdzie mogłabym w spokoju mieszkać ze swoją rodziną i całkowicie oddać się swoim pasją.


7. Skrycie (lub nie) kochasz się w....

W Rossie Hope z serii „Uzdrowiciel”.




7 faktów o serii Smocza krew

1. Skąd pomysł na serię Smocza krew?


Sama nie wiem. Od dziecka uwielbiałam uciekać w świat fantazji, więc pewnego dnia postanowiłam stworzyć swój własny.

2. Wybraniec wydany był kiedyś przez Wydawnictwo Pearlic, skąd więc decyzja o dodruku na własną rękę?


Ponieważ wydawnictwo zakończyło swoją działalność, a ja wciąż dostawałam pytania odnośnie wznowienia druku. Postanowiłam więc wziąć sprawy w swoje ręce i wydać książkę samodzielne. Dzięki temu miałam wpływ na wszystko, od wyboru czcionki po rodzaj oprawy.

3. Opisz krótko drugi tom serii.

Walka z Dhalią trwa. Nie widząc innego wyjścia, Drasan oraz jego towarzysze postanawiają odszukać kryjówkę Alt'ara – legendarnego przywódcę grupy najemników zwących się "Gildią zabójców". Książę żywi nadzieję, że uda mu się przekonać go do zawarcia sojuszu przeciwko czarownicy i jej protektorowi. Jednak współpraca z zabójcą nie układa się tak jak się tego spodziewał.

W tym czasie król Riden przygotowuje się do wypowiedzenia wojny Antui. Dzięki darowi czarownicy jest całkowicie pewien swego zwycięstwa. Jednak Dhalia, która przywykła do pociągania za sznurki, wcale nie wydaje się zachwycona sprowadzeniem do roli narzędzia. Potajemnie knuje intrygę, która pomoże jej się pozbyć ambitnego młodzieńca.


4. Gdyby miała powstać ekranizacja serii Smocza krew, kto wcieliłby się w role głównych bohaterów?
Trudne pytanie, jednak...

Myślę że obsada wyglądałaby tak:

Jake Gyllenhaal – Drasan

Monica Belluci – Dhalia

Michael Fassbender – Alt'ar

Kirsien Dunst – Mara

Charlize Theron – Saruviel

Rupert Grint - Yarred


5.Ulubiony bohater serii?
Zdecydowanie najbardziej lubię Alt'ara.

6. Dlaczego akurat projekt na Polak potrafi?

Ponieważ myślę, że warto spróbować dobrodziejstw crowfundingu. Poza tym, to świetna forma promocji dla całej serii.

7. Krótko zachęć czytelników, by sięgneli po książki z serii Smocza krew.


Ta seria nie raz was zaskoczy, ponieważ ja sama jestem nieprzewidywalna. Dlatego trudno będzie przewidzieć jak to wszystko się zakończy.




Jeśli macie ochotę wesprzeć akcję Magdaleny Marków, to informacje o projekcie znajdziecie TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger