CzaroMarownik 2018 - niezwykły kalendarz dla każdej z nas




Jeśli szukasz niepowtarzalnego kalendarza, który każdego dnia doda odrobinę magii do Twojego życia, to najlepszym wyborem będzie CzaroMarownik. Ten wyjątkowy kalendarz stworzono dla kobiet takich jak Ty, które chcą czegoś więcej niż zwykłego kalendarium.

Dzięki niemu każdy dzień możesz zacząć magicznie i pozytywnie, bo poza dawką magicznych inspiracji CzaroMarownik oferuje również porcję pozytywnej energii. Każda strona kalendarza zawiera podstawowe informacje astrologiczne oraz kieruje do czytelnika pozytywne przesłanie.

CzaroMarownik to również świetny poradnik, w którym znajdziesz mnóstwo artykułów, praktycznych porad i przepisów w dziedzinie urody, zdrowia i mody.

Pełen pozytywnych myśli na każdy dzień CzaroMarownik 2018 sprawi, że:

– Poznasz szczegółowy horoskop dla swojego znaku zodiaku na 2018 rok i sprawdzisz, co przyniesie los w sprawach miłości, kariery i zdrowia;
– Wypróbujesz przepisy na zdrowe dania i receptury na naturalne kosmetyki;
– Odkryjesz magiczne ciekawostki oraz porady, jak zadbać o ciało, urodę i duszę;
– Znajdziesz idealny organizer w eleganckiej formie dopasowany do twojej torebki.


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona CzaroMarownikiem. To nie jest zwykły kalendarz, to także świetne porady. Jestem przekonana, że każda z nas znajdzie w nim coś dla siebie. Lubicie czytać horoskopy? Chcecie się dowiedzieć jaki kamień szlachetny najlepiej będzie do was pasował? A może interesujecie się feng shui? Na podkręcenie życia uczuciowego, znajdziecie listę najlepszych afrodyzjaków. Tak, to wszystko znajdziecie w CzaroMarowniku, a przedstawiłam wam niewielki ułamek tego, co kryje w sobie wnętrze tego niezwykłego kalendarza. Naprawdę szczerze wierzę, że ten kalendarz może zostać przyjacielem wielu z nas, na nadchodzący rok.



Swój CzaroMarownik możecie zamówić tutaj :) 


Za możliwość poznania CzaroMarownika 2018 dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu, oraz Sylwii Stawskiej z bloga Kobiece Recenzje. 

10 komentarzy:

  1. Jeszcze nie mam kalendarza na przyszły rok. Będę miała na uwadze ten zakup.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję, że się na niego skuszę... Zwłaszcza, że obecnie innego kalendarza jeszcze na oku nie mam, a ten wydaje się być ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Napewno go kupię 😉 Bardzo mi się podoba 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat horoskop to tak nie za bardzo mnie przyciaga, ale te przepisy na zdrowe dania i receptury na naturalne kosmetyki o ktorych piszesz to juz zupelnie inna sprawa - dzieki Twojemu wpisowi ten elegancki (choc wiem wiem, ze nie oceniaj ksiazki po okladce) organizer jenak wpadl mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja właśnie szukam nowego kalendarza na nadchodzący rok. Znaczy że "winter is coming" and "new year is coming". Może taki kalendarz sprawi że rok 2018 będzie jeszcze bardziej magiczny? :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger