Podsumowanie roku 2017 i TOP12


Koniec roku to zawsze czas podsumowań. Od paru dni zastanawiałam się co dokładnie zawrzeć w tym wpisie, postawiłam na minimalizm. 




Rok 2017 był bogaty w premiery, przeczytałam mnóstwo świetnych książek, większość z nich otrzymałam w ramach współpracy z wydawnictwami. W tym czasie na blogu pojawiło się 240 wpisów — czy to dużo, czy też mało pozostawię waszej ocenie — ja ze swojej strony starałam się, by wpisy pojawiały się w miarę regularnie. W 2017 roku na półkach księgarni pojawiły się 22 książki z moim logo - 22 patronaty medialne, z każdego jestem niezwykle dumna i wdzięczna wydawnictwom i autorom za zaufanie. Napisałam 4 rekomendacje na okładki książek, których nie objęłam patronatem, oraz zostałam ambasadorką 4 innych. Mogę się jeszcze pochwalić publikacją recenzji w dwumiesięczniku literackim SOFA. Mogę powiedzieć, że ten rok był dobrym rokiem — nawiązałam nowe współprace, zarówno z autorami, jak i z wydawnictwami, miałam przyjemność uczestniczyć w Four Brits Book Fest, na którym poznałam ulubione autorki. Jak widzicie, ten rok był pełen dobrych książek, a 2018 zapowiada się równie dobrze, już teraz mam zaplanowane kilka patronatów, o których będę na bieżąco informować.
Na zdjęciu brakuje jednej książki pod moim patronatem, Dwadzieścia minut do szczęścia — wersja papierowa nie przyleciała jeszcze do mnie, na wyspy.


Przyszła pora na przedstawienie najlepszych, przeczytanych przeze mnie książek tego roku. Kolejność jest przypadkowa. 


Kosiarze, Neal Shusterman


Recenzję znajdziecie tutaj.


Luonto, Melissa Darwood


Tej książki nie mogło zabraknąć, recenzję znajdziecie tutaj.

Dwór mgieł i furii & Dwór skrzydeł i zguby, Sarah J. Maas


Uwielbiam książki Sarah J. Maas i z niecierpliwością wypatruję kolejnych.


Wyrok Diabła, Adrian Bednarek


Ostatnie spotkanie z Kubą Sobańskim już w lutym. Cieszę się, że już mogłam poznać zakończenie tej historii, jestem pewna, że się nie zawiedziecie. 


Love Line, Nina Reichter


Recenzję znajdziecie tutaj.


Dziewczyna ze złotej klatki, Anna Szafrańska


Recenzję znajdziecie tutaj.


Zakazany układ, K. N. Haner


Książka ta pojawi się w sprzedaży 15.02.2018, ale już teraz obiecuję wam olbrzymią dawkę emocji! Zakazany układ można zamawiać już teraz w przedsprzedaży w Empiku. 


Consolation & Conviction, Corinne Michaels

zdjęcie z facebookowego profilu Corinne Michaels



Żniwiarz. Pusta noc & Żniwiarz. Czerwone słońce, Paulina Hendel 



Recenzja Pustej Nocy.
Recenzja Czerwonego słońca.


Królewska klatka, Victoria Aveyard



Recenzję znajdziecie tutaj.



Moja Lady Jane, Cynthia Hand & Jodi Meadows & Brodi Ashton



Recenzję znajdziecie tutaj.



Behind The Bars, Brittainy C. Cherry



Cudowna książka, na której wydanie w Polsce bardzo czekam. Recenzja tutaj.


Tak prezentuje się moje zestawienie, jak wyglądają wasze? Macie swoim, tegorocznych ulubieńców?





Przy okazji podsumowania, chciałabym życzyć Wam szczęśliwego Nowego Roku. Mam nadzieję, że będzie lepszy od mijającego i przyniesie wam mnóstwo radości i sukcesów!

14 komentarzy:

  1. Gratuluję sukcesów i życzę wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tak udanego roku! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe podsumowanie. ;) Życzę Szczęśliwego Nowego Roku i jak najwięcej dobrych lektur. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie "Dwór skrzydeł i zguby" zapewne wyląduje w najgorszych książkach 2017 roku :/ No cóż, bywa. Natomiast "Kosiarzy" wspominam bardzo pozytywnie.
    Tobie również wszystkiego najlepszego!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby przyszły rok był równie owocny, jak ten, który powoli odchodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow kochana, miałaś udany rok! :D
    Nie wiem jak to możliwe u mnie znajdują się te same 3 książki jako najlepsze w 2017. :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger