Four Brits Book Fest 2019 | Relacja


29 czerwca miałam okazję uczestniczyć w kolejnej edycji Four Brits Book Fest, tym razem impreza odbywała się w Birmingham. Pośród zaproszonych autorek były także te, których książki wydane są w Polsce. Najbardziej rozpoznawalną z nich była Amo Jones, autorka serii Elite Kings Club.



Przyznam szczerze, że większość z uczestniczących w imprezie autorek spotkałam pierwszy raz, ba, większości nigdy nie czytałam, ale to nie przeszkadzało mi w poznaniu ich. Wiecie, co odróżnia FBBF od innych książkowych imprez? Atmosfera. Chyba spokojnie mogę napisać, że był to po prostu "babiniec". Kobiety w różnym wieku, z różnych krajów spotkały się po to, by wspólnie spędzić czas. Uczestniczki wiele od siebie różniło, nie tylko wspomniany wiek czy kraj pochodzenia, ale łączyło je jedno — miłość do książek. Tam nikt nie patrzył krzywo, BO TY CZYTASZ ROMANSE. W przeciwieństwie do Targów Książki, FBBF to impreza bardziej kameralna, BEZ DZIECI, a co za tym idzie, pomimo całego książkowego szaleństwa, spokojniejsza. Już drugi raz uczestniczyłam w FBBF i po raz kolejny zaskoczył mnie OGROM uprzejmości i sympatii ze strony autorek, ale także uczestniczek. Każdy był bardzo otwarty, przyjazny, autorki chętnie opowiadały o swoich książkach, podpisywały cierpliwie wszystko, co czytelniczki im podsunęły, rozdawały gadżety. Miłym dodatkiem do imprezy książkowej była obecność Drew, modela z okładek książek, towarzyszył on C.J. Fallowfield. Już mam kupiony bilet na przyszłoroczną edycję FBBF, która odbędzie się w Liverpoolu. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam do obejrzenia zdjęć z imprezy. 


Polskie wydania książek, w których mam autografy autorek 

Z bardzo sympatyczną Samanthą Towle


Z Natashą Preston

 

Z Ker Dukey


Tą panią chyba poznajecie? Z Amo Jones :)

 


Pora na moje "łowy" po angielsku.

Z C.J. Fallowfield i Drew, to jego możecie zobaczyć na okładce All That Glister.


Z Heather Shere


Z K.L. Shandwick


Z Anne Malcome


Z Karli Perrin 


Z Kerry Heavens



Z Charlie M. Matthews


Z Victorią L. James


Z Meashą Stone


Z Mignon Mykel



No i to by było na tyle! Na zdjęciu widzicie gadżety, które przywiozłam ze sobą do domu oraz plakat podpisany przez autorki. Dajcie znać czy lubicie uczestniczyć w takich książkowych imprezach i co lubicie w nich najbardziej.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger