Polskie i zagraniczne książki z wątkiem mafijnym


Przeglądając czytelnicze grupy na Facebooku, nie sposób nie zauważyć kolejnych postów z pytaniami o książki z wątkiem mafijnym, a to wszystko za sprawą Blanki Lipińskiej i jej powieści 365 dni.



Przygotowałam więc dla was listę powieści, w których przewija się wątek mafijny, wszystkie z nich przeczytałam, więc pojawi się przy nich punktacja od 1 do 10, będziecie mogli się zorientować, które z tych tytułów mi się spodobały bardziej a które mniej.



Zakazany układ, K. N. Haner 
8/10

Nowa seria Królowej dramatów!



Nicole żyje w toksycznym i destrukcyjnym związku z mężczyzną, który zaopiekował się nią po śmierci jej rodziców. Pewnego dnia, gdy po raz kolejny zostaje przez niego pobita, postanawia popełnić samobójstwo. Ucieka z domu i dociera nad urwisko, żeby skoczyć prosto do oceanu.

W tym samym momencie, w którym dziewczyna zamierza odebrać sobie życie, miejscowi gangsterzy wykonują brutalną egzekucję, której Nicole staje się przypadkowym świadkiem. Zamiast umrzeć, trafia prosto do domu mafiosa — Marcusa Accardo. Mężczyźnie imponuje to, że Nicole nad życie pragnie śmierci. Świat mafii nie jest jednak prosty, a pojawienie się kobiety w samym centrum gangsterskiego piekła nie zwiastuje niczego dobrego. Początkowa nienawiść i strach między Marcusem a Nicole przeradzają się w fascynację oraz namiętność. Marcus zaczyna współczuć Nicole, gdy się dowiaduje, co ją spotkało. Oboje zgadzają się na układ, który ma na celu wyeliminowanie największego wroga Marcusa — Aleksandra Modano. Brutalne zasady gangsterskiego świata są jednak niewzruszone, dlatego gdy w grę zaczynają wchodzić uczucia, wszystko się komplikuje. Niebezpieczeństwo pojawia się na każdym kroku, a jedna chwila nieuwagi może doprowadzić do tragedii, której ceną jest ludzkie życie.

Mafia. Miłość. Zemsta. Zakazany układ.



Sny Morfeusza, K. N. Haner 
8/10


Cassandra Givens od zawsze nie ma szczęścia do facetów. Jej przelotne romanse za każdym razem kończą się złamanym sercem, a wybuchowy charakter, impulsywność oraz zgryźliwe poczucie humoru często wpędzają ją w kłopoty. Przeprowadzka do Miami otwiera nowy rozdział w jej życiu, a rozmowa kwalifikacyjna o pracę marzeń ma stać się drzwiami do lepszego jutra. Niestety, nic nie idzie po jej myśli, a poznanie Adama McKeya jej przyszłego szefa komplikuje wszystko jeszcze bardziej.

Początek tej znajomości staje się źródłem fascynującego romansu, ale i dużych kłopotów. Cassandra traci głowę dla demonicznego Morfeusza. Między tą dwójką wybucha namiętność, nad którą nie potrafią zapanować. Adam vel Morfeusz wciąga Cassandę do gry, której zasady są bardzo proste, ale narażają oboje na ogromne ryzyko. Jak potoczy się historia, która nigdy nie powinna się wydarzyć?




365 dni, Blanka Lipińska 
3/10
Obrzydliwie romantyczna, skrajnie prawdziwa i inspirująca....
Laura wraz ze swoim chłopakiem Martinem i dwójką przyjaciół, wyjeżdżają na wakacje na Sycylię. Drugiego dnia pobytu w swoje dwudzieste dziewiąte urodziny, dziewczyna zostaje porwana. Porywaczem okazuje się głowa sycylijskiej rodziny mafijnej, szalenie przystojny, młody Don Massimo Toricelli. Mężczyzna kilka lat wcześniej przeżył zamach na swoje życie. Postrzelony kilka razy prawie umarł a kiedy jego serce przestało bić, przed oczami zobaczył dziewczynę, a dokładnie Laurę Biel. Gdy przywrócono go do życia, obiecał sobie, że odnajdzie kobietę, którą zobaczył.
Massimo daje dziewczynie 365 dni na to, by go pokochała i została z nim.

Ojciec chrzestny w połączeniu z Pięćdziesięcioma twarzami Greya.





Zakręty losu, Agnieszka Lingas-Łoniewska 
8/10
Kultowa powieść Agnieszki Lingas-Łoniewskiej, która wie, jak rozhuśtać emocje czytelników.
Opowieść jak rollercoaster: od miłości do dramatu. Zapnijcie pasy i przygotujcie chusteczki!

Wydaje się, że wreszcie wszyscy dobrze ułożyli sobie życie: Piotr i Anka odnaleźli siebie i dojrzałą miłość, a ich córki – równolatki Kaśka i Gośka zostały przyrodnimi siostrami. Od teraz mają żyć szczęśliwie i spokojnie. Jednak kiedy w życiu tej nowej rodziny pojawiają się dwaj bracia: Krzysztof i Łukasz, odmienni jak dzień i noc, na jaw wychodzą mroczne sekrety, a historia z przeszłości odżywa. Rusza lawina zdarzeń, nad którymi trudno zapanować.
Krzysztof bez pamięci zakochuje się w Kaśce. Dla niej zostawia Gośkę, którą chronił przed Łukaszem, narkotykowym bossem. Gośkę pociąga ten mroczny mafijny świat – leci do niego jak ćma do światła. Kaśka przedkłada miłość do Krzyśka nad lojalność wobec Gośki.
Pierwsza tragedia: śmierć Gośki, która przedawkowała narkotyki, sprawi, że Kaśka ucieka na trzynaście lat – od poczucia winy, ogromnych wyrzutów sumienia i od Krzyśka, którego nie potrafi jednak przestać kochać.
Gdy ponownie się spotkają, ona będzie panią prokurator, on – adwokatem. Ona będzie oskarżać mafijnego bossa, on – bronić go. Staną w sądowej sali, po dwóch stronach barykady, ale połączeni tym samym uczuciem z przeszłości.
Za czym pójdą: za głosem prawa czy za głosem uczucia? Czy uciekną od przeszłości, która nie pozwala o sobie zapomnieć?


Złączeni honorem, Cora Reilly 
9/10
Nawet w piersi zimnego drania bije serce. Ona zamierza wślizgnąć się do jego.

Aria Scuderi, pochodząca z jednej z najbardziej wpływowych rodzin mafijnych w Chicago, walczy o niezależność, mimo że dziewczyny w jej świecie nie mają prawa decydować o sobie. W wieku zaledwie piętnastu lat rodzice zaręczyli ją z Lucą „Imadło” Vitiellim, najstarszym synem szefa nowojorskiej Cosa Nostry, aby zapewnić pokój między rodami.
Kiedy Aria kończy osiemnaście lat, nadchodzi dzień, którego obawiała się od dawna – ma stanąć z Lucą na ślubnym kobiercu.
Arię przeraża myśl o poślubieniu niemal obcego mężczyzny, a jeszcze większy strach wzbudza w niej świadomość, że jej przyszłemu mężowi nadano przydomek po tym, jak skręcił komuś kark. 
Luca zawdzięcza tytuł najbardziej pożądanego nowojorskiego kawalera swojemu wyglądowi, bogactwu i drapieżnemu, władczemu urokowi, ale przymilające się do niego dziewczyny ze śmietanki towarzyskiej nie są w stanie dostrzec jego prawdziwego oblicza. Otaczająca go aura łobuza nie jest pozą – za aroganckim uśmiechem i niezwykłymi szarymi oczami przystojniaka skrywają się krew i śmierć.
W świecie Arii za przyjemną aparycją często czai się potwór, który zabija z taką samą łatwością, z jaką składa pocałunek na ustach.
Ucieczka i porzucenie dotychczasowego życia to jedyna szansa, by uniknąć zaaranżowanego małżeństwa, ale Aria nie potrafi opuścić rodziny.

Dziewczyna przełamuje więc strach i postanawia związać się z mężczyzną, którego wybrali dla niej bliscy. Dorastając pośród drapieżników nauczyła się, że nawet najzimniejszy drań posiada uczucia, dlatego Aria zamierza znaleźć sposób, aby podbić serce przystojnego gangstera.


Elita, Rachel Van Dyken 
10/10
"Elita" swoją premierę ma zaplanowaną na lipiec, a ja już dziś gorąco ją wam polecam!

Trace wygrała coroczną loterię stypendialną, a co za tym idzie, możliwość nauki w prestiżowej szkole Eagle Elite. Choć od początku wiedziała, że będzie się wyróżniać wśród bogatych i uprzywilejowanych dzieciaków, nie sądziła, że życie w tej szkole będzie tak trudne. 
I z całą pewnością nie spodziewała się poznać Elity.

Nixon "Diabeł" Abandanato miał dużą obsesję na punkcie zasad i ich przestrzegania. 
1. Nie dotykaj Elity.
2. Nie patrz na Elitę.
3. Nie mów do Elity.

Trace nie potrafi zrozumieć, czemu traktują go w Eagle Elite jak króla, czemu wszyscy go słuchają i posłusznie wykonują rozkazy. Jednak jeśli Trace jest w czymś dobra, to w olewaniu zasad i walce z Nixonem. 

Jakie tajemnice skrywają bramy Eagle Elite?
Kim tak naprawdę jest Nixon i co łączy go z Trace? 

Seria Eagle Elite to z pewnością jedna z najlepszych serii mafijnych, jakie czytałam. Rachel Van Dyken stworzyła świetną, nieprzewidywalną i wciągającą historię. 
Seria EE aktualnie liczy sobie 9 tomów (bez nowelek uzupełniających), a już wkrótce premiera 10 części. 

Choć Nixon jest bardzo charyzmatycznym bohaterem, moją uwagę przykuł Chase Winters i to on jest moim ulubionym bohaterem tej serii - kolejny książkowy mąż, jeśli wiecie, o co mi chodzi.


RIP, Rachel Van Dyken 
8/10
Ta książka jest spin-offem do serii Eagle Elite. Poznajcie historię Doktora. Drogie Panie oto Nikolai Blazik. 

Ładne rzeczy nie powinny być psute.
Ale ja ją złamałem i teraz oboje musimy zapłacić cenę.
Jestem jej koszmarem.
Jestem jej zbawicielem.
A teraz, kiedy mam jej podpis na żelaznej umowie, posiadam jej ciało i duszę.
Ona mnie nie pamięta.
Ona sobie przypomni.
To nieuniknione.
Bo o ile wiem, muszę się trzymać z daleka, bojąc się odblokować wspomnienia, które pomogłem jej ojcu pogrzebać — ale nie mogę. 
Była jabłkiem w Ogrodzie, była tak kuszący i słodki. Szepnął głos. Tylko. Jeden. Gryz.
Ugryzłem.
Posmakowałem.
Poczułem.

Witamy w świecie rosyjskiej mafii, gdzie śmierć jest twoją jedyną przyszłością.


Raze, Tillie Cole
9/10
Aby przeżyć, musi zabijać...

Raze, szkolony w niewoli, aby okaleczać i zabijać, więzień numer 818, którego losem rządzi okrucieństwo i śmierć.
Po latach niewoli w piekle w głowie kołacze mu się tylko jedna myśl: zemsta. Krwawa, powolna, brutalna zemsta.
Zemsta na człowieku, który skłamał.
Na człowieku, który go skrzywdził.
Który go skazał i zmienił w pałającą wściekłością maszynę do zabijania. Potwora odartego z człowieczeństwa.
Kisa jest jedyną córką Kirilla „Silencera” Volkova, przywódcy niesławnej „Trójcy” bossów rosyjskiej Braci w Nowym Jorku. Jest chroniona, choć tak naprawdę żyje w więzieniu bez krat. Kisa marzy o wolności. Zna jedynie okrucieństwo i poczucie straty. Pracuje jako managerka imperium śmierci swojego papy, a jej codzienność wypełniają jedynie smutek i ból. Jej narzeczony, Alik, kontroluje każdy aspekt życia Kisy, panuje nad każdą jej decyzją i pilnuje, by pozostała uległa i martwa w środku. Ale jeden wieczór wszystko to zmienia.
Kisa wpada na ulicy na wytatuowanego i pokrytego bliznami mężczyznę, który obudzi w niej głęboko skrywane uczucia. Pragnienia znajome, choć zakazane.
Dziewczyna od razu wie, że wpadła w tarapaty. Piękny i groźny mężczyzna ma w oczach śmierć.
Kisa ma na jego punkcie obsesję. Pragnie go. Łaknie jego dotyku. Musi zdobyć tego tajemniczego mężczyznę, którego zwą Raze.


Carter Reed, Tijan 
6/10
Jakoś nie specjalnie polubiłam się z twórczością Tijan...

Emma postanowiła opuścić siłownię i wcześnie wrócić do domu. Była to ostatnia łatwa decyzja, którą podjęła, ponieważ jej współlokatorka została zgwałcona przez swojego chłopaka. Miała dwie możliwości. Zadzwonić na policję i zginąć przez mafijne powiązania jego rodziny lub zabić go najpierw i miej nadzieję, że przeżyje. Nie miała dla innego wyboru. Najpierw zabiła drania i poszła do jedynej osoby, która mogła ją chronić. Carter Reed. Jest bronią dla rywalizującej rodziny mafijnej, ale jest też tajemnicą Emmy. Nie tylko był najlepszym przyjacielem jej brata, ale przede wszystkim stał się tą bronią.







Dotyk ciemności, C.J.Roberts 
9/10
To nie jest kolejna powieść o perwersjach, które chciałabyś powtórzyć w zaciszu własnej sypialni. To książka o tym, czego na pewno nie chcesz doświadczyć. To początek najmroczniejszej trylogii erotycznej na rynku. Silna dawka emocji, szokujące sceny i gęsta atmosfera, która odurza i na długo pozostaje w pamięci...

Caleb, człowiek o tragicznej przeszłości, pozbawiony ludzkich odruchów, uprowadza osiemnastoletnią Livvie i szkoli ją na seksualną niewolnicę. Dziewczyna ma stać się narzędziem zemsty, by Caleb mógł rozliczyć się z przeszłością. Mężczyzna rozpoczyna tresurę Livvie, a ona, wciągnięta w niebezpieczną grę, całkowicie podporządkowuje się swojemu oprawcy. Caleb nie przewidział jednak, że między nim a dziewczyną pojawi się uczucie. Czy relacja zrodzona z przemocy ma szansę przetrwać?




Ivan i cała seria Her Russian Protector, Roxie Rivera 
9/10
Desperacko szukając swojej siostry, Erin udaje się do jedynego mężczyzny w Houston, który może jej pomóc - Ivan Markovic. Ten onieśmielający, wytatuowany Rosjanin prowadzi jeden z najbardziej elitarnych ośrodków treningowych mieszanych sztuk walki na świecie, ale to jego mroczna przeszłość i renomowane powiązania z podziemnym światem Houston interesują ją najbardziej.


Aby znaleźć siostrę, będzie potrzebować pomocy swojego wielkiego, przerażającego rosyjskiego opiekuna - ale proszenie o pomoc mężczyzny takiego jak Ivan niesie ze sobą wysoką cenę, która może obejmować tylko jej serce.






Nero (seria Made Men), Sarah Brianne 
8/10
Nero jest królem Legacy Prep, żyje władzą.
Ellie jest szkolnym popychadłem, żyje strachem.
Jedyne dobre dziewczyny, jakie Nero zna, wskakują mu do łózka, gdy im to powie.
Najbliżej łózka chłopaka takiego jak on Elle była w kolejce na stołówce.
Szef mafii rozkazał mu dowiedzieć się, co wie.
Jej usta są zamknięte.













Salvatore, Natasha Knight 
6/10
Lucia

Wszystko zaczęło się od podpisanej przez niego umowy, a następnie przeze mnie, podczas gdy nasze rodziny obserwowały. Podczas gdy mój ojciec siedział w milczeniu, pokonany mężczyzna, oddający swoją córkę potworom Benedetti.
Byłam posłuszny. Grałam swoją rolę. Podpisałam swoje imię i oddałam życie. Stałam się ich żywym, oddychającym trofeum, stałym symbolem ich władzy nad nami.
To było pięć lat temu.
Potem przyszedł czas, żeby mnie odebrali. Salvatore Benedetti mnie posiadał.
Ślubowałam zemstę. Nauczyłam się nienawiści. A jednak nic nie mogło mnie przygotować na człowieka, który rządził moim życiem.
Spodziewałam się potwora, którego bym zniszczyła. Ale nic nie jest czarne ani białe. Nikt nie jest ani dobry ani zły. Przez całą swoją ciemność widziałam jego światło. Mimo całego zła widziałam jego dobro. Choć mnie nienawidził, pasja gorętsza niż ognie płonęła we mnie.
Byłam jego, a on był mój.
Mój własny potwór.
Salvatore
Posiadałem Księżniczkę Mafii DeMarco. Teraz należała do mnie. Wygraliśmy a oni przegrali. A jaki lepszy sposób na danie im nauczki, niż zabranie im tego, co jest najcenniejsze? Najbardziej ukochane?
Byłem chłopcem, który byłby królem. Następny w kolejce, aby rządzić rodziną Benedetti. Lucia DeMarco była łupem wojennym. Moje do zrobienia, jak mi się podoba.
Moim obowiązkiem było ją złamać. Uczynić jej życie piekłem. Moja dusza była ciemna, byłem piekielnie związany. I nie było wyjścia, dla żadnego z nas. Ponieważ rodzina Benedettich nigdy nie przegrała, a po naszej śmierci pozostawiliśmy zniszczenie. Tak było zawsze. Jak wierzyłem, że zawsze tak będzie. Aż do Lucii.

Uwaga autora: historia Salvatore'a i Lucii to gorący, samodzielny romans. Bez cliffhanger i bez zdrad. Dla dorosłych czytelników.


Raw, Belle Aurora 
9/10
Nie wszystkie potwory czają się w ciemnościach. 
Niektóre kryją się w świetle dnia.
Alexa Ballentine, gdy tylko skończyła 16 lat, uciekła z domu. Wolała mieszkać na ulicy, niż dłużej żyć z ludźmi, którzy nie potrafili jej pokochać. Teraz w wieku 26 lat, mimo trudnych życiowych doświadczeń, ma pracę, którą kocha, jest wykształconą, młodą kobietą i może pomagać innym ludziom, którzy nie mieli tyle szczęścia, co ona. 
W jej życiu jest pewien mężczyzna. Alexa nie wie, kim on jest. Zwykle ma na głowie kaptur i obserwuje ją z daleka. Dziewczyna wie, że powinna zgłosić tę sprawę policji, ale wbrew zdrowemu rozsądkowi, czuje się bezpieczna, kiedy jej stalker jest w pobliżu. Jest wręcz zafascynowana nieznajomym mężczyzną. 
Kiedy zostaje napadnięta, to właśnie on przychodzi jej na ratunek. W ten sposób Alexa będzie w końcu mogła dowiedzieć się kim jest nieznajomy mężczyzna w kapturze. Wkrótce dowie się również, że nie chodził za nią bez powodu i że wbrew pozorom nie jest ani bezdomny, ani nie kierują nim szlachetne pobudki. Będzie chciał, żeby Alexa zapłaciła za coś, co zrobiła w przeszłości i zrobi to na jego zasadach.


To jak, znacie którąś z tych książek? Dorzucilibyście jakiś tytuł do listy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger