Social Media Book Tag :D

Witajcie, Social Media Book Tag to pierwszy tag na moim blogu. Za nominację do wykonania go bardzo dziękuję Molinka Książkowa




1. TWITTER    

Ulubiona krótka książka.


To akurat bardzo proste pytanie. Moją ulubioną krótką książką jest ''Na zawsze'' Lynn Sandi. Cała seria bardzo przypadła mi do gustu, ale to właśnie pierwsza część jest moją ulubioną. 




2. FACEBOOK
Książka, którą przeczytał każdy i poczułaś presję by ją przeczytać.


''Zanim się pojawiłeś'' Jojo Moyes. O tej książce (i filmie) było tak głośno, że byłam bardzo ciekawa o co tyle zamieszania. Warto było ją przeczytać.




3. MYSPACE
Książka, którą nie pamiętasz, czy Ci się podobała czy nie.

Nie ma takiej książki, zazwyczaj pamiętam moje odczucia do danej książki.





4. INSTAGRAM
Książka, która była tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie.

I tutaj pojawia się problem. Uwielbiam robić zdjęcia książkom. Ale skoro trzeba wybrać, to niech będzie jedna z ostatnio sfotografowanych książek, ''Powietrze, którym oddycha'' Brittainy C. Cherry. 


5. TUMBLR
Książka, którą przeczytałaś, zanim to było popularne.

''Chłopak na zastępstwo'' Kasie West i ''Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno'' Kirsty Moseley. 


                                  


6.  YOUTUBE
Książka, której ekranizaję chciałabyś zobaczyć.

''Real'' Katy Evans. Ta książka zdecydowanie powinna zostać zekranizowana. 



7. GOODREADS/LUBIMYCZYTAĆ
Książka, którą polecasz wszystkim.

''Ugly love'' Colleen Hoover. Uwielbiam tę książkę, dlatego polecam ją wszystkim. 




To by było na tyle. Zapraszam Was wszystkich do zabawy w komentarzach i na Waszych blogach, wszyscy czujcie się nominowani. 

3 komentarze:

  1. Z podanych książek czytałam "Zanim się pojawiłeś" i też bardzo ją lubię. ;) Na półce czeka też na przeczytanie "Chłopak na zastępstwo" i liczę na lekką, przyjemną lekturę, więc mam nadzieję, że będę zadowolona. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ciesze się, że odpowiedziałaś ;-) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ciesze się, że odpowiedziałaś ;-) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger