Fantastyczne powieści z motywem aniołów i demonów


Dwa ostatnie posty z zestawieniami książek o konkretnych motywach w nich wykorzystanych przypadły wam do gustu. Idąc za ciosem, przygotowałam trzeci wpis, tym razem padło na książki z motywem aniołów i demonów. Muszę przyznać, że to jeden z moich ulubionych motywów w powieściach fantastycznych. Część z tych książek czytałam, więc pojawi się przy nich punktacja od 1 do 10, będziecie więc wiedzieć, które z tych tytułów podobało mi się bardziej a które mniej.


Seria Wysłannicy, Melissa Darwood
8/10




Władczyni Mroku, K. C. Hiddenstorm
8/10



seria Zaprzysiężeni, Alicja Wlazło
8/10


seria Zastępy anielskie, Maja Lidia Kossakowska


seria Angelfall, Susan Ea
9/10


seria Szeptem, Becca Fitzpatrick
Czytałam to tak dawno temu, że nie pamiętam czy mi się podobały czy nie.


seria Dary Anioła, Cassandra Clare
10/10 UWIELBIAM!


seria Upadli, Lauren Kate


Zawsze przy mnie stój, Carolyn Jess-Cooke


Trylogia Anioła, Lee Weatherly


seria Inne anioły, Lily St. Crow


seria Łowcy Gildii, Nalini Singh


seria Dark Elements, Jennifer L. Armentrout
9/10



seria The Fallen, Kristina Douglas


seria Demonica, Larissa Ione



Znacie którąś z moich propozycji? Możecie coś polecić z motywem aniołów i demonów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger