Seria o Kubie Sobańskim - Wpisy gościnne



Hej Kochani, dziś wrzucam kilka opinii członków grupy Twoje książki na wyspach. Jak podobały im się książki Adriana Bednarka? Przeczytajcie sami. 



Spowiedź diabła 

Jeszcze mną trzęsie... ale jak to? Co to za zakończenie?! Ile trzeba czekać na kontynuację?! To absolutnie nie fair, tak zostawić czytelnika, tak mu namieszać w głowie!
Jednym słowem REWELACJA! Wielka różnica między pierwszym, debiutanckim tomem, a tym, trzecim już z kolei. Widać, jak autor rozwija swój warsztat. Adrian, jest naprawdę świetnie, pisz dalej, oby szybko, bo nie chcę czekać rok na dalszy ciąg.

Nina Halina Grice




Spowiedź diabła to po prostu świetna książka, zresztą podobnie jak poprzednie części. Czyta się lekko i szybko. Pobudza wyobraźnie a zakończenie zaskakuje.

Malwina Wasilewska




Spowiedź diabła

Skończyłem czytać około 1 w nocy . Zdecydowanie najlepsza z serii!!!!!!! Jako czytelnik jestem w 110% zadowolony i moim zdaniem świetnie się rozwijasz.. Jak dla mnie ,,Spowiedź Diabła" zabija niejeden szumnie reklamowany tytuł w tym gatunku. Dzięki Adrian bo na takie książki czekam i takie chcę czytać. A....zapomniałem o końcówce napisać.....będą dalsze części ? :P

Jarek Raczyński



Pamiętnik diabła

Przeczytałam, chociaż nie powiem — kilka razy nie miałam ochoty odłożyć książkę ze względu na dość brutalne i realistyczne opisy zbrodni, jakich dopuszczał się bohater książki — Kuba Sobański... Co do samego Kuby — to brawa dla autora — musiał włożyć naprawdę sporo pracy w zbudowanie tak realnego portretu psychologicznego głównego bohatera. Co mi się jeszcze podobało — ta drobiazgowość — o ile, na ogół mnie taka szczegółowość odpycha — tak tutaj była ona, jak najbardziej na miejscu — po pierwsze idealnie pasuje do portretu psychologicznego seryjnego mordercy — który nie chce dać się złapać, więc planując swoje zbrodnie, zwraca na wszystko uwagę, jest bardzo drobiazgowy — stara się przewidywać konsekwencje swoich czynów (usuwanie śladów z miejsca zbrodni). Po drugie — tak dla mnie wygląda pisanie pamiętnika — opisuje się w nim wszystko z największą drobiazgowościom — moje przynajmniej tak wyglądały 😉.
Jeśli kogoś nie przerażają dosyć realne i drastyczne opisy krzywdy, jaką jest w stanie wyrządzić jeden człowiek drugiemu oraz ma się ochotę zajrzeć w głąb umysłu seryjnego mordercy — to lekturę można jak najbardziej polecić.
Jako debiut — książka jest napisana w naprawdę dobrym stylu.
Okładka jest paskudna i ma się nijak do treści zawartej w książce 😉

Marta Sierakowska




Spowiedź diabła

Trzecia cześć trylogii była dla mnie zaskoczeniem.Nadal mroczna i nie przewidywalna. Świat Kuby z jednej strony wręcz idealny-wspaniały adwokat,własna firma...a jednak gdzieś tam z "diabeł" nie daje o sobie zapomnieć. Zdecydowanie zakończenie mnie zwaliło z nóg. Jak Pan Bednarek mógł nas tak zostawić??Na pewno sięgnę po kolejna część.

Justyna




I jak? Znacie książki Adriana? Podobały wam się? A może przygoda z diabłem jeszcze przed Wami? Dajcie znać w komentarzach.

Tutaj znajdziecie wywiad z autorem a tu, moją recenzję ''Pamiętnika diabła''.



5 komentarzy:

  1. Po moich ostatnich czytelniczych przygodach,czas na cos mocnego,wiec i Bednarek zagosci na mojej polce. Namowiliscie mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger