Małgorzata Rogala - Kopia doskonała

Data wydania: 23.05.18
Wydawnictwo Czwarta Strona
Liczba stron: 352


Dominika otrzymuje zlecenie wyjazdu do Lyonu w celu skopiowania jednego z obrazów. Po skończonej pracy obraz znika, a kopistka nie wraca do Polski. Gdy jej babcia otrzymuje zdjęcie wnuczki na tle słynnego lyońskiego muralu, jest przekonana, że to zakamuflowana wiadomość. Prosi o pomoc Celinę – początkującą prywatną detektyw.

Celina wie, że decydując się na pomoc,będzie zmuszona do walki ze swoimi fobiami i pokonania traumy, której doznała dwa lata wcześniej. Mimo to podąża śladami kopistki. Ciągle jednak ktoś jest o krok przed nią. Żeby tego było mało, śladem Celiny podąża pewien tajemniczy mężczyzna…

Nowa seria polskiej mistrzyni kryminału psychologicznego!

Śledcza, jakiej nie znajdziecie na kartach innych kryminałów!



Powodem, który skusił mnie do przeczytania książki Kopia doskonała, jest osoba autorki- Małgorzata Rogala, której książki bardzo mnie ciekawią.

Książka ta, to nie tylko ciekawy kryminał psychologiczny, ale również powieść poruszająca aktualne problemy społeczne. Główna bohaterka Dominika to utalentowana malarka z Polski, która otrzymuje zlecenie skopiowania obrazu, który jest w muzeum we Francji. Bardzo cieszy się z tego powodu, nie wie jednak, na co się naraża. Po zakończeniu pracy obraz zostaje skradziony, a ona znika oskarżona o jego kradzież... Jednak babcia Dominiki, Józefina nie wierzy w winę wnuczki. Po wielu namowach Józefina angażuje w sprawę prywatną detektyw Celinę, kobietę, która sama musi zwalczyć swoją fobię i przeżytą traumę. Czy uda jej się przemóc własne słabości i rozwiązać sprawę?

Fabuła książki osadzona jest częściowo we Francji, gdzie prym wiodą młode dziewczyny a częściowo w Polsce – tutaj na pierwszym planie są urocze, pełne werwy babcie. Kreacja bohaterów jest według mnie, bardzo interesująca i idealnie wpasowująca się do fabuły stworzonej przez autorkę. Sam styl Małgorzaty Rogali naprawdę przypadł mi do gustu, jestem pewna, że to nie ostatnia książka autorki, po którą sięgnęłam.

Kopia doskonała to powieść, którą na długo zapamiętam. Książka ta bardzo mi się podobała, nie tylko jako kryminał, ale również jako powieść, która pokazuje problemy społeczne, a jej niespodziewane zakończenie budzi wiele emocji.
Gorąco polecam.



Autorką tej opinii jest moja mama, Beata. Zostawcie, więc proszę, dla niej ciepłe słowa. 


Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger