Layla Wheldon - Dance, sing, love. W rytmie serc

Data wydania: 4.07.2018
Wydawnictwo Editio Red
Liczba stron: 432


Po tragicznym wydarzeniu na lotnisku Livia Innocenti na długo straciła zdrowie i pełną sprawność - kariera tancerki stanęła więc pod znakiem zapytania. Z pomocą swojego chłopaka Jamesa Sheridana oraz przy wsparciu przyjaciół, Kathy, Zafira, Leny, Mirandy i Alexis, Livia powoli staje na nogi. Odnajduje spokój i ukojenie w muzyce i tańcu, które stają się elementem terapii. Dostaje także propozycję, by spróbowała swoich sił jako choreograf. 

Czas zabliźnia rany, jednak trauma po wypadku nie daje o sobie zapomnieć. Problemy nie znikają, podobnie jak powracające nocami koszmary. Kiedy wydaje się, że wszystko się wreszcie układa, a związek Livi z Jamesem wchodzi na właściwe tory, los wystawia ich uczucie na ciężką próbę. I zrobi to jeszcze nieraz. Czy ich serca nadal będą bić w jednakowym rytmie? 

Więcej muzyki, więcej tańca i więcej pasji... Po prostu DANCE & SING & LOVE!

Długo kazano nam czekać na drugi tom serii Dance, sing, love. Po szokującym zakończeniu Miłosnego układu nie mogłam się doczekać, aż poznam dalsze losy bohaterów. Ciekawi, co przygotowała autorka?

Już na wstępie napiszę, że w tej książce sporo się dzieje. Ta historia jest dojrzalsza od pierwszego tomu, wydaje mi się, że stało się tak dlatego, że sama autorka dojrzała, zarówno jako kobieta, jak i pisarka. Naprawdę z przyjemnością obserwuję rozwój Sandry. Co do samej fabuły nic nie zdradzam, ponieważ opis mówi zbyt wiele.

Życie Livii i Jamesa uległo zmianie i według mnie jest to zmiana na lepsze. Oboje wydają się dojrzalsi, zauważają swoje wady i błędy, jakie popełnili w przeszłości. Bohaterowie się zmienili. Podoba mi się sposób, w jaki autorka przedstawiła ich w tej części. Zmiana w ich zachowaniu nie jest natychmiastowa, wypada więc bardzo realistycznie. Życie bohaterów drugoplanowych także poszło do przodu, cieszy mnie to, że często pojawiali się na kartach tej powieści.

W rytmie serc to książka napisana lekkim, współczesnym językiem. Jak wspomniałam wyżej, z przyjemnością obserwuję rozwój Sandry, ta książka napisana jest napisana dużo lepiej niż pierwsza część. Więcej emocji, mniej zapychaczy, ciekawy rozwój bohaterów — tę książkę czytałam z przyjemnością.

Dance, sing, love. W rytmie serc to pełna emocji historia młodych ludzi, którzy przeżyli tragedię. Zaskakujące zwroty akcji, taniec i muzyka — musicie poznać kontynuację losów Livii i Jamesa. Ja wyczekuję już trzeciego tomu.


Książkę DSL. W rytmie serc objęłam patronatem medialnym i za tę możliwość dziękuję Autorce oraz Wydawnictwu Editio Red.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger