Daria Skiba - Nasze jutro || Patronat medialny

Data wydania: 1.10.2018
Wydawnictwo Vectra
Liczba stron: 360


Czy normalne życie po straszliwej traumie jest możliwe? Diana próbuje ze wszystkich sił. Pragnie szczęścia u boku ukochanego, jednak przeszłość nie daje o sobie zapomnieć. W ich życie wkradają się tajemnice, które wychodzą na jaw w najmniej odpowiednim momencie. Czy Diana odnajdzie w sobie siłę, by po raz kolejny zawalczyć o lepsze jutro?

Maja, nastolatka, całym sercem pokochała taniec i... ogień! To właśnie dzięki niemu pozna Szymona, który z każdym kolejnym dniem będzie odsłaniał przed nią karty przeszłości. Czy dziewczyna okaże się na tyle silna, by stawić czoła przeciwnościom i wpuścić do serca miłość?

Drugi tom emocjonującej powieści "Uwolnij mnie"!


Daria nie kazała nam długo czekać na kontynuację Uwolnij mnie. Jak wiecie, obie te książki objęłam patronatem medialnym, obie książki skradły moje serce, wstrząsnęły mną, zapewniły mnóstwo emocji podczas czytania. Mam nadzieję, że zarówno Uwolnij mnie, jak i Nasze jutro doczekają się zasłużonego sukcesu.



To nie będzie typowa recenzja, nie potrafię opowiedzieć o tej książce bez emocji, a co za tym idzie, nie mogę pominąć spojlerów. Będzie więc bardzo krótko i treściwie. Bardzo podoba mi się fabuła tej książki, wiem, ile opcji rozważała Daria i wiem, że ostatecznie nie był to żaden z wcześniejszych pomysłów. Wydaje mi się, że pozwoliła, by bohaterowie i cała ta historia ją poprowadziły do finału tej książki. Mamy fajny pomysł, ciekawe, zaskakujące i emocjonujące rozwinięcie, ale to bohaterowie są najlepszym elementem tej powieści. Daria potrafi stworzyć bohaterów z krwi i kości, ze wszystkimi wadami i zaletami, z całym bagażem życiowych doświadczeń oraz planów na przyszłość. Bohaterowie, których znamy z Uwolnij mnie, dojrzeli, dorośli, żyją dalej, dzień po dniu, poznajemy także kilka nowych osób, w tym głównych bohaterów — Maję i Szymona. Są młodzi, zupełnie od siebie różni, jednak przyciągają się wzajemnie niczym dwa magnesy. Darii udało się stworzyć bardzo emocjonalną i wiarygodną relację pomiędzy nimi, niczego nie pośpieszając. Maja i Szymon (zwłaszcza on) przypadli mi do gustu zarówno jako indywidualne postaci, jak i para.

Nasze jutro to piękna i poruszająca powieść o miłości, rodzinie i błędach, które mogą zniszczyć życie. Gorąco polecam!

Teraz trochę prywaty. Daria, piszesz naprawdę świetnie, masz wyobraźnię, lekki styl i wiesz jak zachęcić czytelnika do sięgnięcia po kolejną Twoją książkę. Uwierz w siebie, uwierz w swoje możliwości, sięgaj po więcej, bo naprawdę zasługujesz na sukces. Jeszcze raz, wielkie gratulacje z okazji premiery drugiej książki!

 

Nasze jutro to książka, którą objęłam swoim patronatem medialnym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger