Podsumowanie roku 2018 || Najlepsze książki 2018



Koniec roku to czas podsumowań, rozliczenia się z przeszłością, pochwalenia się dotychczasowymi osiągnięciami. Ten rok przyniósł naprawdę wiele dobrych rzeczy, był obfity w nowe współprace, spotkania i poznanie nowych ludzi. Jednak żeby nie było „za słodko”, ten rok otworzył mi oczy na wiele spraw związanych z blogowaniem i blogosferą, pokazał mi prawdziwą twarz blogosfery książkowej, w której zdecydowania większość ludzi uważa się za lepszych tylko dlatego, że czytają. Jednak w tym poście nie chcę narzekać, zdecydowanie bardziej wolę skupiać się na pozytywach, które cieszą i motywują do dalszej pracy. 

Na samym początku chciałam podziękować Wam wszystkim, za to, że jesteście, że czytacie, że polecacie mnie i mojego bloga — to naprawdę wiele dla mnie znaczy! Mam nadzieję, że w 2019 roku wyświetlenia poszybują w kosmos, a wraz z ich wzrostem będę miała dla Was wiele cudownych książkowych nowości.

W tym roku w końcu mogłam spotkać osoby, które znałam z sieci! Wszystko dzięki Targom Książki w Krakowie. Nie będę wymieniać tutaj wszystkich, powiem jedynie tyle — miło było was wszystkich poznać!




205 - to właśnie tyle postów w tym roku pojawiło się na blogu. Podobnie jak w zeszłym roku ocenę, czy to dużo, czy mało pozostawiam Wam. Ja jestem zadowolona.

83 - tyle książek z moim logotypem pojawiło się na księgarskich półkach. Sprawdzałam tę liczbę trzy razy, bo przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Dziękuję autorom i wydawcom za zaufanie, to, że ciągle pojawiają się kolejne propozycje patronackie, znaczy dla mnie naprawdę wiele.

11 - tyle rekomendacji napisałam na okładki/skrzydełka książek, które nie były moimi patronatami. Po raz kolejny drodzy autorzy i wydawcy — dziękuję za zaufanie.


Ten rok przyniósł też niespodziankę w postaci Pierwszego Konkursu Literackiego Inanny, do którego zostałam zaproszona jako jurorka. Byłam naprawdę zaskoczona i niesamowicie szczęśliwa, że Wydawnictwo Inanna postanowiło mi zaufać.


Współpraca przy konkursie Inanny przyniosła też coś, o czym marzy prawie każdy bloger książkowy — pracę marzeń. Od jakiegoś czasu jestem odpowiedzialna za kontakty z blogerami w Wydawnictwie Inanna i Wydawnictwie Genius Creations. To szokująca, zadziwiająca, ale także niesamowita przygoda, która będzie się rozwijać w nadchodzącym roku. Praca dla tych dwóch wydawnictw pozwoliła mi zerknąć za kulisy współprac z blogerami i po raz kolejny, otworzyło mi to oczy na kilka spraw.

Jeśli macie swoje blogi i chcielibyście podjąć z nami współpracę piszcie na e.nawara@inanna.pl



Pora na TOP 10! Ciężko było wybrać te najlepsze z najlepszych, bo książek w tym roku przeczytałam całe stosy! Nie byłabym sobą, gdybym zmieściła się w zakładanej dziesiątce, więc TOPkę podzieliłam na dwie części - polską i zagraniczną - w  każdej znajdzie się dziesięć tytułów. 

TOP 10 zagraniczne:

Poświęcenie, Adriana Locke
Dziesięć poniżej zera, Whitney Barbetti
Pan Perfekcyjny, Jewel E. Ann
Lucyfer, Jennifer L. Armentrout
Okrutny Książę, Holly Black
Say You Want Me, Corinne Michaels
Drań z Manhattanu, Vi Keeland & Penelope Ward
Zapisane w bliznach, Adriana Locke (premiera w 2019)
One Last Time, Corinne Michaels
Walcząc z ciszą, Aly Martinez (premiera w 2019)

TOP 10 polskie:

Gordian, Melissa Darwood (premiera w 2019)
Uwolnij mnie, Daria Skiba
Wolf, Magda Mila
Ilias, Małgorzata Falkowska (premiera w 2019)
Przyciąganie, Elżbieta Rodzeń
Adam, Agata Czykierda-Grabowska
Kiedy zniknę & Kiedy wrócę, Agnieszka Lingas-Łoniewska
Sponsor, K.N.Haner
Jezioro cieni, Maria Zdybska (premiera w 2019)


Na zakończenie jeszcze dwie rzeczy.

Po pierwsze, wielkie podziękowania dla Was wszystkich, za to, że tu jesteście, komentujecie, odwiedzacie bloga, fanpage i profil na instagramie. 
Wielkie podziękowania dla mojej mamy, „koordynatorki wysyłek”, za ogarnianie tego książkowego bałaganu i przesyłanie go do mnie, dziękuję też mojej siostrze, za odbieranie przesyłek od kurierów w mało wyjściowych ubraniach xD

Po drugie, życzę Wam wszystkim szalonej zabawy sylwestrowej, jeśli taką planujecie, jeśli spędzicie go podobnie do mnie, to życzę Wam przyjemnej lektury! Mam nadzieję, że 2019 rok będzie równie zaczytany, jeszcze bardziej bogaty w sukcesy dla mnie i dla Was! Szczęśliwego Nowego Roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger