Collen Houck - Klątwa Tygrysa. Wyzwanie



Data wydania: 11.06.2012
Wydawnictwo Otwarte/Moondrive


Serce Kelsey zostało złamane, pradawne zaklęcie - nie.
Po powrocie do domu dziewczyna próbuje zapomnieć o indyjskim księciu Renie i poukładać sobie życie na nowo. Jednak mroczne siły nie zostały pokonane, a niebezpieczeństwo czai się na każdym kroku. Kelsey musi wrócić do Indii - tym razem z niepokornym bratem Rena, Kishanem, nad którym również ciąży klątwa.
Czy Kelsey odnajdzie odwagę, by uwierzyć w miłość i stanąć do walki ze złem? Czy to wyzwanie przybliży całą trójkę do złamania zaklęcia, czy przeciwnie - pozbawi ich złudzeń?



W drugiej części serii Klątwa tygrysa powracamy do świata pełnego mitów, magii i niezwykłych zdarzeń.

Po tym, jak Kelsey opuściła Indie i Rena, wraca do rodzinnego Oregonu, gdzie zamieszkuje we własnym domu, zaczyna studia na uniwersytecie, a bezpieczne dojazdy zapewnia jej luksusowe auto. Wszystko to zawdzięcza przystojnemu indyjskiemu księciu, któremu oddała serce. Teraz jednak postanawia wrócić do normalnego życia i by zapomnieć o Renie, zaczyna umawiać się na randki. Każdego z mężczyzn porównuje jednak do Rena, co nie pomaga jej w walce z tęsknotą za nim. W końcu jednak Ren postanawia skrócić męki ich obojga i przyjeżdża do Kelsey. Do tego momentu było ciężko przebrnąć mi przez książkę, ponieważ nie szczególnie przypadły mi do gustu opisy randek i dylematy Kelsey. Od momentu ponownego pojawienia się Rena a zaraz po nim Kishana akcja zaczyna mknąć i wracamy do dobrego stylu Colleen Houck, opierającego się na mitach i historiach indyjskich. W tym tomie mamy ich jeszcze więcej niż w poprzednim, przez co cała historia wydaje się jeszcze bardziej niezwykła i interesująca. Pojawiają się nowe okoliczności i gdy cała trójka postanawia wrócić do Indii, Ren zostaje schwytany przez ich odwiecznego wroga a Kishanowi i Kelsey ledwo udaje się uciec. Od tego momentu Kelsey zrobi wszystko by odzyskać ukochanego, wcześniej jednak wraz z czarnym tygrysem musi odnaleźć kolejny dar Durgi.
Czy wyprawa zakończy się sukcesem? Czy uda im się sprowadzić Rena do domu? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w książce.

Tak jak i w pierwszej części nie brakuje tu błędów i niedociągnięć, jednak opowieść o klątwie rzuconej na tygrysy wciągnęła mnie całkowicie. Po raz kolejny pochłonęła mnie przygoda Kelsey i dwóch tygrysów, po raz kolejny autorka rozbudziła moja ciekawość. Warto przebrnąć przez pierwsze kilka stron, by ponownie znaleźć się w pięknych Indiach. ''Klątwa tygrysa. Wyzwanie'' choć słabsza od pierwszej części to i tak jest książką, po którą warto sięgnąć.

3 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem, że książka tak Cię wciągnęła. Ja rzuciłam pierwszą część tej serii, nie mogłam jej znieść.

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę, wkręciłaś się w tę serię. ;) Ja niestety nadal nie czuję się do niej przekonana. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszą część przeczytałam, do sięgnięcia po drugą nie mogę się zmusić.
    Pozdrawiam, Aelin


    https://posrodpolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger