Adriana Locke - Poświęcenie || Przedpremierowa recenzja patronacka

Data wydania: 11.07.2018
Wydawnictwo Szósty Zmysł
Liczba stron: 446

Historia, która połamie Twoje serce na milion kawałków!

Najlepsze rzeczy w życiu nie przychodzą łatwo,
ale warte są POŚWIĘCENIA

Moje życie zmieniło się na zawsze, kiedy zmarł mój mąż.
Zostało mi tylko zmiażdżone serce, sterta rachunków i nasza córka, Everleigh. Nie chcę polegać na nikim, a już zwłaszcza nie na Crew Gentrym. Był moją pierwszą miłością i facetem, który prawie mnie zniszczył. Człowiekiem, który zawodził zawsze, gdy go potrzebowałam.
Ale kiedy tragedia uderza po raz drugi, Crew może okazać się moją jedyną nadzieją.

Moje życie zmieniło się na zawsze, kiedy zmarł mój brat.
Zostało mi tylko poczucie winy, sterta błędów i niewiele więcej. Opiekuję się Julią Gentry, wdową po moim bracie oraz ich córką. Wiem, że nie chce mojej pomocy, ale i tak ją dostaje. Jestem jej to winien.
Kiedy nadchodzi kolejna katastrofa, staję przed szansą, by wszystko naprawić. Muszę to zrobić! I dla tej sprawy jestem gotów POŚWIĘCIĆ wszystko.


Jesteście gotowi na książkę, która złapie was za serce, wzruszy do łez i dosłownie rozbije na kawałki? Poświęcenie to piękna i poruszająca historia o sile prawdziwej miłości.

Głównymi bohaterami tej książki są Crew, Julia oraz jej córka Everleigh. Tę trójkę łączy trudna relacja, Julia była żoną brata Crew. Jednak życie to nie bajka, Julia zostaje młodą wdową i samotną matką. Kobieta wraz z córką mieszka w okropnych warunkach, ledwie wiążąc koniec z końcem, jednak nie zamierza przyjąć pomocy od mężczyzny, który już kiedyś ją zawiódł. Gdy życie brutalnie doświadcza Julię po raz drugi, nie ma innego wyjścia, musi przyjąć pomoc od Crew. Czy mężczyzna wykorzysta szansę i zapracuje na zaufanie Julii? Przekonacie się tylko, sięgając po książkę.


Wiem, że opis może sugerować zwykłą powieść opartą na schemacie biednej żony zmarłego brata, jednak Poświęcenie to książka, która oferuje coś więcej. Według mnie najmocniejszym elementem tej książki są emocje. Musicie mi uwierzyć, że Adriana Locke potrafi stworzyć historię, która rozkłada na łopatki, po przeczytaniu, której trudno się pozbierać.

Bohaterowie także są atutem tej książki. Są to postaci charakterne, silne, gotowe na największe poświęcenie. Moją największą sympatię zyskała mała Everleigh, która jest bardzo mądrą i dojrzałą dziewczynką. Nie oznacza to, że Crew i Julia nie zasługują na sympatię, bo także ich polubiłam! Cała trójka to postaci, które obdarza się sympatią po paru stronach, a po kilku kolejnych Crew skrada serce i już go nie oddaje.


Adriana Locke pisze bardzo lekko, pięknie opisując emocje i tworząc bohaterów, których nie sposób nie polubić. Naprawdę spodobał mi się styl autorki i wiem, że to nie ostatnia książka jej autorstwa, którą przeczytam.

Poświęcenie to piękna i wzruszająca powieść o miłości, rodzinie i poświęceniu. Bardzo długo po przeczytaniu tej książki nie mogłam przestać o niej myśleć, jestem pewna, że skradnie wasze serca! Gorąco polecam!


Książkę w przedsprzedaży zamówicie TUTAJ.



Poświęcenie to książka, którą objęłam swoim patronatem medialnym i za tę możliwość dziękuję Wydawnictwu Szósty Zmysł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger