Natalia Sońska - Jagodowa miłość. Cała przyjemność po mojej stronie

Data wydania: 23.05.2018
Wydawnictwo Czwarta Strona
Liczba stron: 336



W cukierni „Słodka” już od progu pachnie wanilią i sernikiem. Jagoda piecze i ozdabia słodkości, wkładając w to całe serce. Regularnie do „Słodkiej” zagląda Tomasz – czy to zasługa pysznego sernika, czy zamkniętemu w sobie wdowcowi wpadła w oko autorka jego wyjątkowej receptury? Jagoda zaczyna dostrzegać, że łączy ją z sympatycznym Tomkiem podobne poczucie humoru, a tematów do rozmów nigdy nie brakuje. Czy dzięki pogawędkom przy ciastku kobieta przestanie myśleć o czekającym ją rozwodzie i otworzy się na nowe uczucie? Jak zaufać kolejnemu mężczyźnie, gdy jeszcze nie ostygły wspomnienia zdrad męża?

W nowej serii Natalia Sońska kusi dobrze wypieczonymi historiami i słodko-gorzkimi, ale z odrobiną lukru, wyznaniami bohaterów. Spróbuj, a nie pożałujesz!



Takie powieści obyczajowe aż chce się czytać. Moje pierwsze spotkanie z twórczością Natalii Sońskiej okazało się naprawdę bardzo udane. Czy może być coś lepszego od dobrej książki i słodkich wypieków?

Moje pierwsze spotkanie z twórczością Natalii Sońskiej wypadło bardzo pozytywnie! Liczyłam na lekką, przyjemną lekturę i taką otrzymałam, jednak pod słodkością autorka ukryła bolesne i trudne przeżycia głównych bohaterów. Kompletnie nie spodziewałam się za to zakończenia, bo za coś takiego autorów powinno się karać! Chociaż jakby spojrzeć całkiem obiektywnie to chyba za takie zakończenia lubimy ich najbardziej. 

Kreacja bohaterów przypadła mi do gustu, polubiłam ich bez zastrzeżeń, bez zwracania uwagi na ich wady, bo zalety były na tyle duże, by je przysłonić. Jednak to, co zwróciło moją uwagę, było to, że zarówno Jagoda, jak i Tomasz to bohaterowie bardzo realistyczni. Autorce udało się stworzyć postaci z krwi i kości, bez zbędnych upiększeń, pokazała nam ich mocne i słabsze strony, pokazała ich wzloty i upadki. Na pochwałę zasługuje sposób, w jaki autorka pokierowała ich relacją, bo nie mamy tutaj do czynienia z banalnym love story, historia Jagody i Tomasza jest słodko-gorzka, uczucie pomiędzy nimi rozwija się stopniowo, bez pośpiechu. 

Natalia Sońska pisze bardzo lekko, tworząc sympatycznych bohaterów, których historia porywa od pierwszych stron. Nie znajdziecie w tej książce wstrząsających zwrotów akcji, całość toczy się spokojnym rytmem, jednak jest w tej powieści coś, co przyciąga, wciąga i nie pozwala na oderwanie się od lektury. Cała przyjemność po mojej stronie to powieść, która wabi słodyczą, zaskakuje lekko słonawą wstawką i przyciąga uwagę posmakiem chilli. Lubicie słodkości? Polubicie i tę powieść!



Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger