O życiu, inspiracji i przepisie na sukces... — wywiad z Samanthą Towle

Samantha Towle to bestsellerowa autorka New York Times, USA Today i Wall Street Journal. Pierwszą powieść zaczęła pisać w 2008 roku na urlopie macierzyńskim, ukończyła ją pięć miesięcy później i od tego czasu nie przestaje pisać.
Jest autorką współczesnych romansów, serii — The Storm oraz Revved, oraz samodzielnych powieści takich jak — Trouble, When I Was Yours, The Ending I Want, Napisała również kilka romansów paranormalnych -The Bringer i seria The Alexandra Jones. Wszystki książki pisze w towarzystwie The Killers, Kings of Leon, Adele, The Doors, Oasis, Fleetwood Mac, Lana Del Rey i wielu innych ulubionych muzyków.
Pochodząca z Hull, absolwentka Salford University, mieszka wraz ze swoim mężem Craigiem oraz córką i synem we wschodnim Yorkshire.



Kim prywatnie jest Samantha? Czy Sam jako autorka różni się od Sam jako osoby? Czym lubisz się zajmować poza pisaniem?

Powiedziałbym, że jestem taką samą osobą w życiu, jak pisarzem, którego widzisz w mediach społecznościowych. Chociaż prawdopodobnie jestem trochę większą introwertyczką niż w mediach społecznościowych.
Lubię czytać — szokujące! Lol. Uwielbiam spędzać czas z rodziną. Oglądanie filmów i „śmieciowej” telewizji.


Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem? Czy kiedykolwiek myślałaś, że osiągniesz taki sukces, a twoje książki będą tak popularne?

Zaczęłam pisać, podczas urlopu macierzyńskiego. To było coś, co zawsze sprawiało mi przyjemność i postanowiłam zrobić krok do napisania pełnej książki. Co zrobiłam i po prostu kontynuowałam.
Nie, nigdy nie sądziłam, że uda mi się osiągnąć, chociaż połowę tego sukcesu, który mam, dzięki moim książkom. Nadal muszę się uszczypnąć, aby przypomnieć sobie, że to naprawdę jest moje życie.


Kiedy po raz pierwszy pomyślałaś, że pisanie to Twoja pasja i to właśnie tym chcesz się zajmować?

Powiedziałabym, że właśnie wtedy, gdy opublikowano moją pierwszą książkę. To właśnie wtedy naprawdę pomyślałam, tak, to jest to, co chciałabym robić zawodowo. Nigdy wcześniej nie pomyślałam, że coś takiego może się wydarzyć!


Jak Twoi bliscy zareagowali na wieść o Twojej pierwszej książce?

Byli naprawdę pomocni i cieszyli się moim szczęściem, szczególnie mój mąż.


Jesteś mamą dwójki dzieci, kiedy znajdujesz czas na pisanie?

Piszę, kiedy moje dzieci są w szkole lub śpią. Im są starsze, tym łatwiej pisać, ponieważ nie wymagają oni tyle mojego czasu i uwagi. 


Powiedz, proszę, w jaki sposób pisanie odmieniło Twoje życie? Co dzięki temu zyskałaś, a co straciłaś?

Pisanie zmieniło moje życie pod względem tego, co mogę zapewnić mojej rodzinie. Zyskałam przyjaciół i straciłam przyjaciół. Ale ogólnie pisanie było najlepszą rzeczą, jaka przydarzyła się mnie i mojej rodzinie. 


Jesteś bestsellerową autorką wg New York Times i USA Today. Jaki jest więc Twój przepis na sukces?

Szczęście i dużo, dużo ciężkiej pracy.


Która z Twoich książek jest Ci najbliższa i dlaczego?

The Mighty Storm, a to tylko dlatego, że jest to książka, która zmieniła dla mnie wiele rzeczy. 


Masz jakieś życiowe motto?

Traktuj ludzi tak, jak sam chcesz być traktowany.


Wiem, że przyjaźnisz się z wieloma autorkami, jak udaje się wam zachować równowagę pomiędzy konkurowaniem o czytelnika a sympatią do siebie? Czy przyjaźń z tymi autorkami pomogła Ci stać się lepszą pisarką?

Nie czuję rywalizacji między mną a innymi autorkami. Jest wystarczająco wielu czytelników dla nas wszystkich! I tak, moje przyjaźnie z innymi autorkami zdecydowanie pomogły mi zostać lepszą pisarką.


Kiedy pierwszy raz pomyślałaś o napisaniu Revved?

Dosłownie, tuż przed rozpoczęciem pisania. Oglądałam MTV i zaczął się teledysk Davida Guetty „Dangerous”, i właśnie wtedy uderzyła we mnie fabuła. Zaczęłam natychmiast pisać.


Która postać z Revved jest twoją ulubioną i dlaczego?

Carrick jest moim ulubieńcem, ponieważ to jest ... Carrick! Zarozumiały i pewny siebie, ale pod tą brawurą, po prostu chce kochać i być kochanym.


Skąd czerpiesz inspiracje do swoich książek? Czy są zainspirowane twoimi prywatnymi przeżyciami, czy to tylko twoja wyobraźnia?

To zależy ... muzyka bardzo mnie inspiruje, ale głównie to wszystko pochodzi z mojej wyobraźni.


Którą swoją powieść chciałabyś zobaczyć w polskim wydaniu jako następną? Dlaczego właśnie tą?

The Mighty Storm, ponieważ… Jake!


Czy jest coś, co chciałabyś powiedzieć czytelnikom w Polsce?

Dziękuję za wasz entuzjazm związany z wydaniem Revved! Widzę wszystkie oznaczenia z mediów społecznościowych w postach związanych z wydaniem Revved, i to sprawia, że jestem bardzo szczęśliwa.






Z Sam podczas FBBF17 w Manchesterze :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger