Nastoletnia miłość, drugie szanse, przyjaźń i braterstwo. || K.C.Lynn - Fighting Temptation

Data wydania: 14.11.2018
Wydawnictwo Niezwykłe
Liczba stron: 456


Jaxson jest arogancki, skłonny do złości i agresji. Ale jest także wyjątkowy, silny i honorowy. Uwielbiam wszystkie jego wady bezwarunkowo i nieodwołalnie. Chociaż on sam nie wierzy w miłość, ja zawsze będę go kochała.
Julia Sinclair

Julia różniła się od wszystkich ludzi, których znałem. Wcześniej nigdy bym nie przypuszczał, że może istnieć ktoś równie dobry i szczery. Im lepiej ją poznawałem, tym bardziej byłem od niej uzależniony. Z każdą chwilą spędzoną razem niszczyła jakąś część mroku, który wciąż we mnie tkwił. Dzięki Julii moje gówniane życie nie wydawało się takie okropne. I zanim się spostrzegłem, zakochałem się w dziewczynie nie z tego świata.
Jaxson Reid

Niecodzienna para przyjaciół – niewinna dziewczyna o dobrym sercu i powszechnie znany „niegrzeczny chłopiec”. Los sprawił, że ich ścieżki się przecięły, co sprawiło, że powstała między nimi silna więź oraz pojawiła się pokusa, której oboje pewnej nocy ulegli.
Mija pięć lat. Jaxson wraca do jedynej dziewczyny, która była dla niego ważna, aby naprawić błędy przeszłości. Jednak jest ktoś, kto nie cieszy się z jego powrotu. Ktoś, kto uważa, że Julia ma już kogoś, kto o nią zadba i nie cofnie się przed niczym, aby ten stan rzeczy nigdy nie uległ zmianie.
Jaxson nie tylko będzie musiał stanąć do walki w obronie Julii, ale zmierzyć się również z dręczącymi jego duszę demonami: śmierci, zepsucia, destrukcji i wojny.

Spójrzcie na tę okładkę. Nie zwiastuje żadnej nadzwyczajnej książki, prawda? Tak naprawdę ta okładka skrywa powieść, którą pochłonęłam, podczas czytania nie zrobiłam ani jednej przerwy, nie mogłam odłożyć czytnika na bok. Drodzy czytelnicy, przedstawiam Wam Fighting Temptation.

Z opisu przygotowanego przez wydawcę, możecie dowiedzieć się niezbędnych informacji o książce i jej bohaterach, więc nie będę tutaj przedłużała moim własnym, dodatkowym opisem. Przejdźmy od razu do konkretów.

Zacznijmy od fabuły, bo tutaj autorce udało się mnie zaskoczyć. Zaczynając czytać, byłam przekonana, że to książka, jakich wiele, zwykła opowiastka o dwójce ludzi, którzy pokochali się w młodości, których rozdzielił los i po latach znów się spotykają. To znaczy, tutaj tak jest, mamy młodych ludzi, których połączyło uczucie a rozłączyły okoliczności, po latach dostali szansę, by odnowić znajomość. Jednak autorka urozmaiciła ten wątek, dodała elementy, które mnie zaskoczyły a co najważniejsze, włożyła w niego naprawdę olbrzymi ładunek emocji. Z napięciem śledziłam kolejne wydarzenia w życiu Jaxona i Julii, kibicowałam im, często nie zgadzałam się z ich wyborami. Ta książka to coś więcej niż relacja pomiędzy głównymi bohaterami to także opowieść o prawdziwej przyjaźni, o braterstwie, które nie wynika z pokrewieństwa i o szaleństwie, które potrafi być ukryte pod drogimi ubraniami.

Moje serce podbili bohaterowie tej książki i według mnie, to oni są najlepszym elementem tej powieści. Julia to jednocześnie prosta i wyjątkowa kobieta troszczy się o innych, stara się widzieć dobro w każdym człowieku, ma naprawdę wielkie serce. Jaxon to skrzywdzony mężczyzna, który wierzy w honor i przyjaźń a przy tym uważa, że nie zasługuje na miłość. Ich relacja jest skomplikowana, Julia widzi w Jaxonie to, czego on nie dostrzega, on nie wierzy w miłość i jedyne, co może ofiarować Julii to przyjaźń. Autorka naprawdę bardzo dobrze pokazała ich zagubienie, targające nimi uczucia, walkę z przeszłością i próby ułożenia sobie życia i zaplanowania przyszłości. Jeśli chodzi o bohaterów, podoba mi się to, że autorka nie skupiła się jedynie na tej dwójce, mamy ciekawych i wielowymiarowych bohaterów drugoplanowych, którzy sporo wnoszą do fabuły, nie są jedynie tłem dla historii Jaxona i Julii.

Fighting Temptation to piękna, pełna bólu, ale i radości powieść o przyjaźni, miłości i rodzinie, którą sami tworzymy. Bohaterowie kradną nam serce i nie zamierzają go oddać, książka trzyma w napięciu do ostatniej strony i nie pozwala o sobie zapomnieć. Jeśli lubicie nietuzinkowe powieści nie tylko o miłości, to Fighting Temptation jest dla Was!



Fighting Temptation to książka pod moim patronatem medialnym, Wydawnictwu Niezwykłemu dziękuję za zaufanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger