Pod włos, czyli kiedy powinnaś zmienić fryzjera?



Ta książka pomoże ci zrozumieć kilka uniwersalnych prawd o twoim wyglądzie. To drogowskaz dla tych, którzy w dzisiejszym, zabieganym świecie, bombardującym nas nieustannie wzorcami urody z okładek kolorowych pism i czerwonych dywanów Hollywoodu, nie dają się zwariować. Dla tych, którzy chcą odnaleźć piękno w sobie i w swoim życiu.

Z tej książki dowiesz się:

- Jak powstał pomysł stworzenia programu TTV „Ostre cięcie”?

- Skąd wziął się trend na „natural look”?

- Czy długie włosy na pewno czynią kobietę bardziej atrakcyjną?




Dziś opowiem Wam trochę o poradniku, którego autorami są twórcy programu Ostre cięcie — Tomasz Schmidt i Andrzej Wierzbicki. Książka przyszła do mnie wraz z produktami stworzonymi przez tych panów, więc mogłam przetestować to, co mają do zaoferowania swoim klientkom.


Pierwsze wrażenie


Pierwsze wrażenie jest niezwykle ważne w każdej strefie naszego życia, z książkami/poradnikami jest tak samo. Moją uwagę przykuły więc żywe kolory i dobre wykonanie okładki — książka przyciąga wzrok, więc pierwsza sprawa załatwiona. Trochę inaczej ma się sprawa z pierwszym wrażeniem odnośnie do produktów, a dokładniej szamponu. Należę do osób, które sprawdzają skład kosmetyków, ponieważ mam suchą i wrażliwą skórę głowy, więc SLS na drugim miejscu w składzie trochę mnie przeraził. Dopiero po sprawdzeniu składu zwróciłam uwagę na proste i eleganckie opakowania.


Pokaż kotku co masz w środku.


Jak widzicie, w ty poradniku znajdziecie kilka tematów, jednak najwięcej uwagi autorzy poświęcili tematowi naturalnego piękna i jego wyeksponowania. Czytając tę książkę, odniosłam wrażenie, że autorzy są zwolennikami eksponowania tego, co dostaliśmy w genach. Zarówno koloryzacja, jak i stylizacja opiera się na odnalezieniu swoich kluczowych cech. Nie zdradzam za wiele, bo nie sięgniecie wówczas po książkę, ale moim zdaniem, warto ją przeczytać. Praktyczne informacje, kilka ciekawostek, zdjęcia celebrytów pokazujące jak łatwo można za pomocą fryzury dodać lub odjąć sobie lata.

Co do produktów, tak jak myślałam, moja skóra nie polubiła się z szamponem. Naprawdę szkoda, że SLS znalazł się w tym składzie, bo szampon pięknie pachnie i żałuję, że nie mogę go używać. Za to odżywka do włosów bardzo przypadła mi do gustu — włosy są po niej mięciutkie, błyszczące i wyglądają zdrowiej.


Nie zadzieraj z fryzjerem.


Czytając tę książkę, przypomniałam sobie pewien film, którego wręcz nie znoszę — Nie zadzieraj z fryzjerem. Zapytacie dlaczego. Otóż ten poradnik pokazuje, jak wielkie znaczenie ma wybór odpowiedniego fryzjera — jego wiedza i umiejętności mogą sprawić, że będziemy wyglądać i czuć się dużo lepiej, kiedy tej wiedzy i umiejętności zabraknie, możemy mieć na głowie mały koszmarek. Ten poradnik pokazuje, na co zwracać uwagę.


A ty, wiesz, kiedy musisz zmienić fryzjera?

Pod włos, czyli kiedy powinnaś zmienić fryzjera to naprawdę ciekawy poradnik, w którym znajdziecie przydatne informacje, które mogą w sposób realny wpłynąć na wasz wygląd. Książka jest wydana naprawdę świetnie — piękna grafika i twarda oprawa sprawiają, że ten poradnik może zdobić nie tylko półki czytelniczek, ale także stać się ozdobą salonów fryzjerskich.
Moja fryzjerka może czuć się bezpieczna, a twoja?



Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger