Eve Jagger - Sexy bastard. Knox

Data wydania: 16.03.2018
Wydawnictwo Kobiece



Sławny, pociągający i bez wątpienia warty grzechu – taki właśnie jest Cooper Knox. Ten utalentowany bejsbolista słynnej drużyny New York Yankees przyciąga kobiety jak magnes. Kiedy zostaje przeniesiony do rodzinnej Atlanty, ma nadzieję, że spotka pewną dziewczynę, z którą kiedyś spędził noc i nie może o niej zapomnieć.



Chociaż Shelby Masters jest już dorosłą i piękną kobietą, dla bliskich nadal pozostaje „Małą Shelby”. Nikt nie domyśla się, że miała krótki romans z Knoxem, najlepszym przyjacielem jej nadopiekuńczego brata.


Gdy Knox i Shelby ponownie na siebie trafiają, od razu wiedzą, że nie są w stanie oprzeć się pożądaniu. Para zaczyna się potajemnie spotykać. Wkrótce jednak przekonują się, że budowanie związku nie jest proste, zwłaszcza jeśli muszą się ukrywać z uczuciami.


Najbardziej tajemniczy z paczki doczekał się swojego wydania w Polsce. Byłam bardzo ciekawa historii Knoxa i tego, co przygotowała dla niego autorka. Nie jest to moja ulubiona książka z tej serii, jednak całkiem przyjemnie spędziłam z nią czas.

Głównymi bohaterami tej książki są Knox — seksowny i odnoszący sukcesy bejsbolista oraz Shelby, siostra Jacksona. Gdy spotkali się po raz pierwszy, nie wiedzieli, kim są, tym bardziej nie wiedzieli, że spotkają się ponownie. Od ich ponownego spotkania akcja przyspiesza, temperatura rośnie, a sekret staje się coraz bardziej niebezpieczny. Czy Knox i Shelby przyznają się do uczucia i spróbują zbudować normalny związek?

Historia Knoxa i Shelby zaczyna się z przytupem i ten ognisty klimat jest utrzymany do samego końca. Jednak muszę napisać, że tym razem ta historia była dosyć oklepana, zabrakło mi zwrotu akcji lub czegoś, co by mnie zaskoczyło. Sama relacja pomiędzy bohaterami mi się spodobała, jest dynamicznie, widać pomiędzy nimi chemię, więc jestem zadowolona.

Co do bohaterów, to troszkę poznaliśmy ich w poprzednich tomach, jednak nie są do końca tacy, jacy się wydawali. Autorka odrobinę mnie zaskoczyła postacią Shelby — wiedziałam, że ta dziewczyna ma pazur, ale ta książka pokazała także jej drugą, wrażliwszą stronę. Knox okazał się całkiem sympatycznym facetem, dla którego przyjaźń stanowi najwyższą wartość. Ich relacja zaczęła się dość nietypowo, w sposób często wykorzystywany w literaturze kobiecej, przez co miałam wrażenie, że gdzieś już to czytałam.

Eve Jagger pisze bardzo lekko, umiejętnie tworząc relacje pomiędzy bohaterami, dzięki temu właśnie, ta książka spodobała mi się mimo przewidywalności. W serii Sexy bastard lubię to, że choć jest w niej mnóstwo seksu, to sceny te są opisane ze smakiem, są gorące, ale nie wulgarne. W tej części scen łóżkowych było całe mnóstwo, co momentami odwracało uwagę od historii pomiędzy Knoxem a Shelby.

Knox to lekka i przyjemna książka, z którą, pomimo jej błędów, można miło spędzić czas. Już wkrótce poznacie Jacksona, który kończy serię Sexy bastard, którą gorąco polecam.


Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger