Daria Skiba - Uwolnij mnie || Recenzja patronacka

Data premiery: 18.05.2018
Wydawnictwo Vectra

Jak bardzo miłość może zaślepić? 
Diana przekonała się o tym, wpadając w sidła bezwzględnego Patryka. Jak wiele musiała przejść dziewczyna, by w końcu podjąć decyzję o wyrwaniu się z objęć szaleńca i czy wymarzone wakacje będą pierwszym krokiem do uwolnienia? Diana będzie zmuszona do podjęcia egoistycznych decyzji, by po raz pierwszy od wielu lat postawić siebie na pierwszym miejscu. Czy rodzące się w jej sercu nowe uczucie przetrwa próbę czasu? Przeszłość nigdy nie odchodzi w niepamięć, czuwa, by uderzyć w najmniej oczekiwanym momencie. Pewnego dnia demony upomną się o dziewczynę…
Daj się porwać w wir wydarzeń i emocji, by poczuć na własnej skórze to, co musiała przejść Diana. Myślisz, że jesteś w stanie tego dokonać?

Nie mam pojęcia jak napisać cokolwiek sensownego o tej książce. Jestem naprawdę blisko z Darią, rozmawiamy ze sobą codziennie i prowadzimy razem grupę, dlatego ciężko mi opisać moje wrażenia po przeczytaniu Uwolnij mnie. By zapobiec spojlerom, ominę opis fabuły i relacje pomiędzy bohaterami — postaram się krótko, ale konkretnie opisać warsztat pisarki Darii, pomysł na fabułę oraz kreację bohaterów.

Zacznę od pomysłu na fabułę, który jest naprawdę świetny, Daria poruszyła naprawdę trudny temat i poradziła z nim sobie fenomenalnie. Połączyła koszmar z prawdziwą miłością, brzydotę z prawdziwym pięknem — bo takie właśnie jest życia Diany — ta młoda kobieta przeszła drogę do piekła i z powrotem, wszystko po to, by zawalczyć o miłość i szczęście. Do tego wszystkiego Daria zadbała, by czytelnik nie miał czasu na nudę czy znużenie — przez całą powieść coś się dzieje, akcja gna do przodu, wiele razy zaskakując czytelnika i zmuszając go do zmierzenia się z wieloma emocjami towarzyszącymi głównej bohaterce.

O bohaterach można powiedzieć naprawdę wiele, skupię się jednak na rzeczach, według mnie, najważniejszych. Główne postaci są bardzo wyraziste, pełnią konkretną funkcję w tej książce, wzbudzają różnorodne emocje, bez problemu mogę sobie wyobrazić to, że takie osoby jak Diana, Alan czy Patryk żyją gdzieś w Polsce, walcząc ze swoimi demonami.

Daria Skiba ma naprawdę lekkie pióro, dzięki czemu książkę czyta się niesamowicie szybko. Dużą zaletą jest sposób kreowania emocji — z tym Daria radzi sobie świetnie. Ujęły mnie także plastyczne opisy miejsc — widać, że mają dla autorki znaczenie. Chciałabym, by wszyscy debiutanci potrafili pisać tak jak Daria — wówczas czytanie ich książek byłoby prawdziwą przyjemnością.

Uwolnij mnie to mocna książka, która może nieźle namieszać na rynku wydawniczym! Sięgając po tę powieść, przygotujcie się na ogrom najprawdziwszych emocji, które dosłownie biją z jej kart. Daria Skiba swoim debiutem bardzo mocno zaznaczyła swoją obecność na polskim rynku! Gorąco polecam!


Książkę Uwolnij mnie objęłam patronatem medialnym i za tę możliwość dziękuję Autorce.


2 komentarze:

  1. Dziękuję, dziękuję! Nie tylko za recenzję, a za wszelką pomoc! Taki patron to skarb :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger