Zapowiedź patronacka || Daria Skiba - Uwolnij mnie



Hej Kochani, już za równiutkie dwa miesiące premiera książki dla mnie wyjątkowej.

18 maja (w moje urodziny!), podczas Warszawskich Targów Książki moja blogowa bratnia dusza — Daria Skiba — będzie debiutować powieścią pt. "Uwolnij mnie". Jestem pewna, że książka ta Was zszokuje i skradnie Wasze serca. Darii gratuluję z całego serca i trzymam kciuki za wydanie kolejnych książek!


Data premiery: 18.05.2018
Wydawnictwo Vectra

Opis:

Jak bardzo miłość może zaślepić? 
Diana przekonała się o tym, wpadając w sidła bezwzględnego Patryka. Jak wiele musiała przejść dziewczyna, by w końcu podjąć decyzję o wyrwaniu się z objęć szaleńca i czy wymarzone wakacje będą pierwszym krokiem do uwolnienia? Diana będzie zmuszona do podjęcia egoistycznych decyzji, by po raz pierwszy od wielu lat postawić siebie na pierwszym miejscu. Czy rodzące się w jej sercu nowe uczucie przetrwa próbę czasu? Przeszłość nigdy nie odchodzi w niepamięć, czuwa, by uderzyć w najmniej oczekiwanym momencie. Pewnego dnia demony upomną się o dziewczynę…
Daj się porwać w wir wydarzeń i emocji, by poczuć na własnej skórze to, co musiała przejść Diana. Myślisz, że jesteś w stanie tego dokonać?



Kto jest zainteresowany tą powieścią? 



9 komentarzy:

  1. Ja czekam na nią z niecierpliwością 😉 Odliczam dni 💖👍💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie najpierw przeczytam kilka opinii i wtedy zdecyduję, bo opis jest dość intrygujący, ale mało mówiący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na swoją stronę na FB, znajdzie tam Pani również trailer książki :)

      Usuń
    2. Małgosiu, obiecuję, że się nie zawiedziesz! <3

      Usuń

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger