Czytam w oryginale || Corinne Michaels - One Last Time


I’m getting really good at cutting my losses. 


First, the husband. Divorcing him was the best decision I ever made. But between single-parenting and job-hunting, I can’t catch my breath. When a celebrity blogging position falls into my lap, I’m determined to succeed. 

That is, until I get my first assignment and actually see Noah Frazier for the first time . . . practically naked and dripping wet. My heart races and I forget how to form complete sentences. His chiseled abs, irresistible smirk, and crystal blue eyes are too perfect to be real. So, what do I do? Get drunk and humiliate myself, of course. 

I’m ready to forget the awkward night, yet Noah has no intention of allowing me to move on. Instead, he arranges for me to write a feature on him, ensuring a lot more time together. One embarrassing moment after another, one kiss after another, and before I can stop myself, I realize—I’m falling in love with him. 

But when the unthinkable happens, can I even blame him for cutting his losses? 

What I wouldn’t give for just one last time...


Po przeczytaniu Consolation duet z wielką przyjemnością sięgam po kolejne książki Corinne Michaels. Kiedy tylko zobaczyłam, że autorka szuka blogerów chętnych do zrecenzowania jej najnowszej powieści to natychmiast się zgłosiłam i jestem bardzo zadowolona z tego powodu - bez większych przeszkód zaklepuję Noaha Fraziera dla siebie. 


Główną bohaterką tej książki jest Kristin, która na pierwszych stronach książki staje się samotną matką, walczącą o dobre warunki rozwodu z mężczyzną, którego kiedyś kochała całą sobą. Jej życie przypomina wielki bałagan, który stara się ogarnąć — nowy dom, nowa praca, dbanie o dzieci i walka z mężem. Kristin uważa się za słabą i niewiele wartą, jednak w jej życiu pojawia się ktoś, kto chce pomóc jej uwierzyć w siebie. Noah to mężczyzna, o jakim śnią kobiety — przystojny, czarujący, opiekuńczy, a do tego sławny. Już podczas ich pierwszego spotkania czują wielką chemię, której nie mogą zaprzeczyć. To, co początkowo było tylko pracą, zmieniło się w przyjaźń a w końcu w miłość. Jednak dzieje się coś, co może zrujnować to, co oboje starali się zbudować. Czy uda im się pokonać przeszkody? Czy jednak sama miłość nie wystarczy?



Książki Corinne Michaels mają w sobie to, co lubię czytać — ciekawych, "prawdziwych" bohaterów oraz emocje, których nie sposób nie zauważyć. Corinne pisze o dojrzałych bohaterach, nie o nastolatkach, większość z nich jest po przejściach, mają dzieci, nie mogą rzucić się w romans, nie myśląc o konsekwencjach. Tacy właśnie są Kristin i Noah — mają za sobą błędy młodości, wiedzą czego chcą w życiu i starają się to zdobyć. Polubiłam ich oboje — Kristin za to, że się nie poddała, zawalczyła o swoje życie i szczęście, a Noaha za całokształt — trudno go nie polubić. 

Akcja książki toczy się wokół Kristin i jej działań, by ułożyć sobie życie na nowo. Corinne Michaels wiedziała jak poprowadzić historię swoich bohaterów, miała na nich plan i udało jej się go zrealizować. Już od pierwszej przeczytanej książki autorki bardzo polubiłam jej lekki styl, One Last Time pochłonęłam w kilka godzin. Niespodzianką było spotkanie pewnych bohaterów z innych książek autorki — zgodnie z prośbą Corinne — nie zdradzam, o kogo chodzi.



One Last Time to pełna miłości książka o nowych początkach, o przyjaźni i rodzinie, o którą warto walczyć. W tej powieści znajdziecie typowy dla Corinne humor, głównego bohatera, którego pokochacie od pierwszego spotkania oraz historię, która Was zauroczy. Na stronie Corinne dostępny jest dodatkowy epilog, który mnie bardzo wzruszył. Mam nadzieję, że ta książka autorki pojawi się u nas, a do tego czasu, jeśli czytacie po angielsku — gorąco polecam!

2 komentarze:

  1. Consolation Duet to nie było coś czego się spodziewałam, ale finalnie pierwszy tom podobał mi się, drugi już mniej :( Jednak autorka ma coś w swoim stylu pisania co sprawia, że chcę jej każdą książkę w Polsce. Mam nadzieję, że wydawnictwo będzie kontynuowanie wydawanie jej książek i powyższa również się pojawi. Nie ukrywam, że zaintrygowałaś mnie fabułą, a i okładka nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie poznałam twórczości autorki, ale mam ogromną ochotę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger