Jestem bohaterką książki!! || Łucja Wilewska - Po drugiej stronie nieba


Data wydania: 11.04.2018
Wydawnictwo Videograf

Dlaczego w życiu jest tak, że kiedy jedne sprawy rozwiązują się, na ich miejsce pojawia się dziesięć kolejnych? Uzyskane w końcu odpowiedzi nie tylko nie wyjaśniają sytuacji, ale powodują namnożenie się nowych pytań. Czy jeśli już wszystko wiem, to oznacza, że mogę spocząć na laurach i w końcu odpocząć? Czy przeciwnie: powinnam przygotować się na to, że mój poukładany w końcu świat zawali się na nowo, w jeszcze bardziej pokręcony sposób? Drugi tom "Sagi Czasu Przemiany" wrzuca nas w wir wydarzeń będących bezpośrednią kontynuacją historii opisanych w "Ósmym niebie". Czy związek Łucji z Adamem przetrwa próbę? Co zrobią, gdy na ich drodze ponownie pojawi się Mikael? Czy Róża i Gabriel namieszają tak bardzo, jak we wszystkich poprzednich życiach? Jaki sekret nosi w sobie Marcin i kim jest jego bliźniak z równoległego świata? W tym tomie dowiemy się prawdy o Łucji i Adamie, poznamy historię ich miłości, która nas zachwyci. Zapraszam Cię na najbardziej pasjonującą podróż twojego życia. Tutaj nic nie jest oczywiste ani jednoznaczne. Rzeczywistość miesza się z przywidzeniami, jawa ze snem, fakty z ułudą, dwa równoległe światy nakładają się na siebie. Pytanie, w którym ty żyjesz? Czy druga część sagi wyjaśni zagadki "Ósmego nieba"? Czy przeciwnie: wygeneruje masę nowych pytań? O tym musicie przekonać się sami. Drugi tom wciąga jeszcze bardziej niż pierwszy, akcja nie zatrzymuje się ani na moment. Po drugiej stronie nieba to wyjątkowa, magiczna opowieść o miłości i aniołach, a zarazem współczesne ujęcie tematu objawienia, osadzone w nurcie nowej duchowości.


Po zakończeniu pierwszego tomu Sagi Czasu Przemiany byłam bardzo ciekawa, jak autorka dalej poprowadzi całą akcję. Po drugiej stronie nieba jest książką bardziej nostalgiczną, delikatniejszą i magiczną od Ósmego nieba.

Bohaterów dobrze znamy z pierwszej części, jednak Łucja Wilewska dodała kilka nowych postaci, które w bardzo fajny sposób urozmaiciły książkę, trochę zamieszały w życiu Łucji i Adama. Ta książka na długo zapadnie w mojej pamięci jednak dzięki pewnej postaci drugoplanowej, którą jestem ja! Przeczytać o sobie w książce to coś bardzo miłego i do takiej powieści podchodzi się zupełnie inaczej niż innych, nie mogę jednak powiedzieć, w którym momencie książki spotkacie Ewelinę, bo byłby to, niestety, spojler. Wracając jednak do głównych postaci — Łucja i Adam zmienili się, dojrzeli, patrzą na świat i swój problem z innej perspektywy. Róża i Gabriel — nowi bohaterowie, mają bardzo ciekawe charaktery, a ich wpływ na Łucję i Adama pokazuje, według mnie, że nie warto kurczowo trzymać się dawnych uczuć i przyzwyczajeń, bo gdy odpuścimy, możemy doświadczyć czegoś naprawdę wartościowego.


Co do fabuły, to jestem zaskoczona tym, jak poprowadziła ją autorka. W sumie sama nie wiem, czego się spodziewałam, jednak Łucji Wilewskiej udało się mnie kilka razy zaskoczyć. Bohaterów czeka długa droga do odkrycia rozwiązania problemu, z którym się mierzą, a w trakcie rozwiązywania tej zagadki spotkają sporo utrudnień, które ciekawie urozmaicają fabułę. Wraz z Łucją i Adamem odwiedzimy kilka pięknych zakątków, poznamy ciekawe postaci a co najważniejsze — dzięki całej tej drodze lepiej poznamy ich samych.

Łucja Wilewska pisze bardzo delikatnie i lekko, a zarazem plastycznie i obrazowo. To, co najbardziej mnie ujmuje w książkach autorki to sposób, w jaki pisze o miłości — uczucie łączące bohaterów jest silniejsze niż wszystko, co znane na niebie i ziemi, jest ponadczasowe i po prostu piękne. Obie części Sagi Czasu Przemiany skłaniają do zastanowienia się nad istnieniem istot nadprzyrodzonych, takich jak anioły.


Po drugiej stronie nieba to cudowna kontynuacja rewelacyjnej powieści, opowiadającej o wierze, przyjaźni, rodzinie i ponadczasowej miłości. Jestem pewna, że historia opowiedziana przez Łucję Wilewską was zaczaruje i wciągnie od pierwszej przeczytanej strony!




Książkę Po drugiej stronie nieba objęłam patronatem medialnym i za tę możliwość dziękuję Wydawnictwu Videograf.

1 komentarz:

  1. Dziękuję za magiczną recenzję <3 Wiem, że trudno pisać konkretnie o książce tak, by nic nie zdradzać z fabuły. Jestem ciekawa czy rozwinie się wątek twojej postaci w kolejnych tomach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger