W towarzystwie zabójców || J.A. Redmerski - Zabić Sarai


Data wydania: 11.04.2018
Wydawnictwo NieZwykłe

Sarai miała zaledwie czternaście lat, kiedy matka uciekła z nią do Meksyku, gdzie zamieszkały ze znanym baronem narkotykowym. Z biegiem lat dziewczyna zapomniała, co to znaczy wieść normalne życie, ale nigdy nie porzuciła nadziei, że pewnego dnia ucieknie z miejsca, w którym była przetrzymywana przez ostatnie dziewięć lat. 
Victor jest bezlitosnym płatnym mordercą, który – podobnie jak Sarai – znał tylko życie przepełnione śmiercią i przemocą. Kiedy zjawia się w domu brutalnego Javiera, żeby poznać szczegóły zlecenia i odebrać zapłatę, Sarai dostrzega w nim jedyną szansę na odzyskanie wolności. Jednak sprawy przybierają niespodziewany obrót i zamiast dotrzeć bezpiecznie do Tucson, Sarai trafia w ręce kolejnego niebezpiecznego mężczyzny. 
Mimowolnie zaplątany w ucieczkę, Victor opiera się swojej prymitywnej naturze i postanawia pomóc Sarai. Z czasem rodzi się między nimi wyjątkowa więź, która sprawia, że Victor jest w stanie zrobić wszystko, żeby utrzymać Sarai przy życiu. Jest gotowy postawić na szali nawet relacje z własnym bratem i współpracownikiem, Niklasem, który podobnie jak wszyscy inni pragnie jej śmierci. 
Zaufanie, jakie rodzi się pomiędzy nietypową dwójką, coraz bardziej zbliża ich do siebie i tylko podsyca żarzące się uczucie. Jednak bezwzględna natura Victora i jego profesja mogą się okazać niewystarczające, by uratować Sarai. Ostatecznie władza, jaką dziewczyna posiadła nad Victorem, może być tym, co ją zabije. 
A oto ich historia.


Książka, na którą czekało wielu czytelników w Polsce. Książka, która porusza, wzbudza ciekawość i nie pozwala o sobie zapomnieć. Książka o dziewczynie, której duszę skradziono i o zabójcy, który postanawia zrobić coś dobrego.

Opis przygotowany przez wydawnictwo zdradza wszystko, co powinniście wiedzieć o tej książce — nie będę powtarzać lub zdradzać czegoś więcej, bo nie widzę w tym sensu. Pozwólcie więc, że od razu przejdę do konkretów.

W tej powieści nie ma nic zwyczajnego czy dobrze znanego z innych książek. Autorka opowiada historię dziewczyna, która przez lata przetrzymywana była przez barona narkotykowego. W sposób bardzo dobitny autorka pokazała jaki wpływ na psychikę Sarai miał pobyt u Javiera — dziewczyna utraciła swoją duszę. Postać Victora jest pełna sprzeczności — jest zawodowym zabójcą, jednak Sarai zaszła mu za skórę i wbrew swojemu wyszkoleniu postanawia jej pomóc. Victor wierzy, że nie jest dla niej za późno i że dzięki jego pomocy dziewczyna odnajdzie spokój. Dwójka głównych bohaterów jest do siebie bardziej podobna, niż początkowo może na to wskazywać. Sytuacje, w które są wplątani, są niebezpieczne i brutalne — trupy ścielą się za nimi bardzo gęsto.

J.A.Redmerski potrafi stworzyć tak przekonujący, niebezpieczny i wciągający świat w swoich książkach, że nie sposób się od nich oderwać. Jak tylko zaczęłam czytać tę książkę, nie miałam najmniejszej ochoty jej odkładać. Opisy są naprawdę bardzo obrazowe i brutalne, kompletnie różni się ta książka od Na krawędzi nigdy i nie nadaje się dla młodszych czytelników. Fabuła została poprowadzona w taki sposób, by zaciekawić czytelnika i pozwolić mu wraz z bohaterami rozwiązywać sprawę Sarai. Zakończenie zapowiada kolejne tomy, które mam nadzieję, pojawią się w Polsce już wkrótce.

Zabić Sarai to brutalna i nieprzewidywalna powieść, która wciąga od pierwszych stron. Historia Sarai i Victora przez cały czas trzyma nas w napięciu, a zakończenie stanowi obietnicę kolejnej, świetnej historii. Bardzo gorąco polecam!


Książkę możecie zamówić TUTAJ.

Książkę Zabić Sarai objęłam patronatem medialnym i za tę możliwość dziękuję Wydawnictwu NieZwykłemu.

2 komentarze:

  1. Jak ja czekałam na tę serię.. Latami liczyłam na to, że jakieś wydawnictwo się nią zainteresuje. Niestety bez skutku. Aż nagle pojawiło się nowe wydawnictwo i jak na razie spełnia moje książkowe marzenia! Oby tak dalej :D Zazdroszczę ci, że czytałaś już "Zabić Sarai", ja się nie mogę doczekać, tak ogromnie jestem jej ciekawa. Tylko wydaje mi się, że dwa pierwsze tomy są o Sarai, a kolejne o innych bohaterach, co pewnie skłoni mnie do czekania na drugi tom. Chociaż szczerze mówiąc, to w tym przypadku nie wiem czy wytrzymam :D Po za tym bardzo się cieszę, że wydawnictwo zostawiło oryginalne okładki, bo są tak piękne - szczególnie następne :) Mam nadzieję, że na kontynuację nie będzie trzeba długo czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem naprawdę ciekawa tej książki i chciałabym jak najszybciej po nią sięgnąć. To, że jest nieprzewidywalna i wciągająca jeszcze bardziej mnie do niej przekonuje. ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My fairy book world , Blogger